T
twintipunge
Guest
switch
Hej om jag ska göra switch 180,360,540 har sett på många filmer du dom hoppar och gör 180 så dom kommer i switch läge ska man börja switch eller hoppa till switch?
du skriver att man ska kolla i ditt fotoalbum? vem fan bryr sig som det liksom, pheeew inte jag i alla fallEwasx sa:jag kör sw hela vägen. Jag är nämligen för lat för att vända upp mitt i men ibland gör jag det också.
Herregud vilken intressant information ni fick Hoppas verkligen det gör era liv lättare nu eftersom ni vet hur jag gör när jag ska köra switch.
Asså lol vem fan bryr sig?
inte jag heller, kom igen grabben när du fått basröst och blivit torr bakom öronen.Bucon sa:du skriver att man ska kolla i ditt fotoalbum? vem fan bryr sig som det liksom, pheeew inte jag i alla fallEwasx sa:jag kör sw hela vägen. Jag är nämligen för lat för att vända upp mitt i men ibland gör jag det också.
Herregud vilken intressant information ni fick Hoppas verkligen det gör era liv lättare nu eftersom ni vet hur jag gör när jag ska köra switch.
muhaha so truefredrik_p sa:inte jag heller, kom igen grabben när du fått basröst och blivit torr bakom öronen.Bucon sa:du skriver att man ska kolla i ditt fotoalbum? vem fan bryr sig som det liksom, pheeew inte jag i alla fallEwasx sa:jag kör sw hela vägen. Jag är nämligen för lat för att vända upp mitt i men ibland gör jag det också.
lite lunarstorm varning över det hela?Bucon sa:muhaha so truefredrik_p sa:inte jag heller, kom igen grabben när du fått basröst och blivit torr bakom öronen.Bucon sa:du skriver att man ska kolla i ditt fotoalbum? vem fan bryr sig som det liksom, pheeew inte jag i alla fall
äägdBucon sa:du skriver att man ska kolla i ditt fotoalbum? vem fan bryr sig som det liksom, pheeew inte jag i alla fallEwasx sa:jag kör sw hela vägen. Jag är nämligen för lat för att vända upp mitt i men ibland gör jag det också.
ja hoppar runt eller gör butter båda e skönt..true sa:ingen som gör butter? isånnafall är det någon som har tips på hur man kan lära sig?
Butter är både snyggast och skönast. Det är inte så svårt heller lägg vikten på nosarna och glid runt...typ vet inte hu ja ska förklara testa! ;Ptrue sa:ingen som gör butter? isånnafall är det någon som har tips på hur man kan lära sig?
Stoked on butters!true sa:ingen som gör butter? isånnafall är det någon som har tips på hur man kan lära sig?