Tall tees i Västerås?

anhe

Ny medlem
Tall tees i Västerås?
Ska till västerås nu i helgen (söndag) och det är så att jag undrar om någon har en blekaste aning om det finns någon butik där som säljer tall tee's.

Vet att hollywood säljer, men deras längsta är XXL och jag är lång, så det funkar inte haha :D

Tacksam för svar, peace out.

Tall tees i Västerås?
lättaste är att beställa på internet....
topstreetwear ...
recognize ...

om storleken är förliten så kan du alltid strecha tallteesen mkt!

Tall tees i Västerås?
ni har ju Dressaman XL (för feta personer)
dock så tror jag dom bara har upp till 7 xl och det är motsvarande typ 4 xl om man jämför med en vanlig tall tee från ex urban classic

Tall tees i Västerås?
tyvärr så tror jag inte du kommer hitta nått.
bor i västerås och här finns inte några tall tees :S
du kan ju leta men tror inte du hittar någon tyvärr

Tall tees i Västerås?
Wallstedt sa:
dock så tror jag dom bara har upp till 7 xl och det är motsvarande typ 4 xl om man jämför med en vanlig tall tee från ex urban classic
Jo, men dem är ju sjuhelvetes breda haha. Känns lite fel eftersom jag inte har några viktproblem haha

Fick tips om New Yorker i Västerås dock, vet inte alls vad det är för butik. Finnas där kanske?

Tall tees i Västerås?
flowsnow sa:
Wallstedt sa:
Jo, men dem är ju sjuhelvetes breda haha. Känns lite fel eftersom jag inte har några viktproblem haha

Fick tips om New Yorker i Västerås dock, vet inte alls vad det är för butik. Finnas där kanske?
aa det ligger i ett köpcenter, men dom har en del "hip hop" kläder men vet tror dock inte dom har så många XL

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp