tandådalen 9-10 maj!

tandådalen 9-10 maj!
Har själv undrat om det blir av eftersom det står så luddigt överallt. Blir inte vädret alltför drar jag nog upp. Ser ju bra ut på bildenså det borde ju bli av tycker man

tandådalen 9-10 maj!
är det gratis att åka den helgen då eller måste man betala liftkort?(A):P

tandådalen 9-10 maj!
som de ser ut nu är det 2H som håller på och filmar.. dom kommer vara där och köra på egna fetures fram till på fredag! efter det kommer dom att ta ner hoppen som dom byggt (eventuellt göra dom mindre) samt ställa upp massa boxar längst ner i parken.

förmodligen går de inte att köra liften då de är aldeles för lite snö i liftspåret, så de blir hajk! Därför bygger dom som en liten railpark längst ner typ..

det är inte 100% säkert och jag fick höra de av killarna i 2H, kommer inte kunna svara på följdfrågor då detta är allt dom vet i nuläget!

hoppas själv på att dom kan styra upp liften på nått vis! hade vart mycket smoothare och så, så slipper man gå så långt.. haha :D

peace

tandådalen 9-10 maj!
men är det under 2 dagar eller är det bara en endagshändelse? för om det är under 2 dagar måste man ju fixa med boende eller tälta :D

tandådalen 9-10 maj!
havreboll sa:
men är det under 2 dagar eller är det bara en endagshändelse? för om det är under 2 dagar måste man ju fixa med boende eller tälta :D
9-10 maj? Låter onekligen som två dagar, eller hur!

Själv planerar jag på att:

1 Försöka hitta boende där uppe
2 Sova i bilen

ingen stress! bara fart och fläkt ändå!

tandådalen 9-10 maj!
Parkavslutning 9-10 maj?

Ja, vi kör så gott det går! Men, vi kommer med största sannolikhet inte att kunna ha någon lift igång så det blir att hika.

Det har varit på tok för varmt på slutet av säsongen så snön har smält galet snabbt.

Vad kommer att finnas?

* En Super Park som pistas, saltas och målas så bra som möjligt!
* Schysst stämning och skön musik

från tandådalens hemsida

tandådalen 9-10 maj!
var där sista helgen när dom hade hela anläggningen öppen (v.17) och då var det inte mkt snö kan jag säga.. fanns dock en del kvar i parken, men inte särskilt mkt.

tandådalen 9-10 maj!
Vad är egentligen skillnaden mellan "stängt" och "ingen lift" ?

tandådalen 9-10 maj!
Liftspåret ser ju bra ut nu , ändå regnar det...

Och det är mindre än 2 dygn kvar.. aldrig att de smälter då!

Om inte liften är öppen äre ju tandådalen som snålar :(

tandådalen 9-10 maj!
Av: Kruxelidux_gangsta-thug Online | Idag 12:56 Citera

Threepac skrev:
Vad är egentligen skillnaden mellan "stängt" och "ingen lift" ?

Att dom flyttar upp boxar å dret!!! :D
Sen borde dom ju nästan kunna fixa skoterskjuts ju!!!
Typ med rep så att 3 pers i taget kan bli uppskjutsade till hoppen :):)

HAHAHAHAHA satsa på skotrana du:)

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp