Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Visst är det så att utvecklingen har gått framåt. Inte ser man många stavfel eller felaktiga meningar numera. Jag känner mig stolt över att den skid och/eller snowboardåkande delen av landets befolkning verkligen tagit till sig och insett vikten av ett korrekt språk.Blackriverpaint sa:Detta var 2003! Hur känns ämnet 2006?
Utvecklingen har gått framåt en hel del!
Och med det menar bäste Herr Broman? Att du jobbar för mycket för att hinna med att åka så mycket skidor som du egentligen önskar? Att akademiker inte åker mer skidor än oljebaroner? Upplys mig o store mogulBroman sa:Vissa av oss åkte skidor istället för att plugga!!!
Jag vet inte vad du gör;Men du äger troligen inte något oljebolag!!!!!
jag förstår dig mycket väl men du kunde vara lite mer diskret i ditt inlägg.flip sa:Hur var det med svenskabetygen hos folket på den här communityn? Om sanningen skall fram var de inga höjdare, eller? Avstavningen och stavningen i det flesta inläggen här får mig att undra om det sitter enkom analfabeter och läs- och skrivstörda framför burkarna runt om i landet. SKRIV ORDENTLIGT FÖR FAN!