PNyberg
Aktiv medlem
TGR varianten.. groupbuy
Sitter här och räknar mina ören och hör med både den ena och den andra om skidor och priser och allt jäkla möjligt. Vad kommer man fram till då? Jo, att det är förjäkla dyrt att köpa saker till butikspris. Vi bummare (eller Freerajdare enligt Glisseurs artikel) är inte så rika och är oftast inte tillräckligt bra eller väl connectade för att kunna få prylar eller äns rabatt. Detta gör att vi ist köper skidor och annat från tyskland (S-C..allas favvo) när vi egentligen inget annat hellre vill än att sponsra de lokala butikerna?!
Hursom haver så finns det ju en del connectade människor på detta forum som har det götta. Finns det då möjlighet för dessa att försöka fixa "Freeride" deals åt oss trogna? Ett gruppköp på bortåt 50-60 par lagg, till exempel, finns väl ingen säljare som tackar nej till, även om de inte får ut full marginal?
Så finns det någon/några som kan tänka sig kolla upp det här lite mer. Själv är intresset rätt stort och jag kan själv tänka mig att kolla upp och försöka styra upp ett gruppköp.
Are you with me?
Hursom haver så finns det ju en del connectade människor på detta forum som har det götta. Finns det då möjlighet för dessa att försöka fixa "Freeride" deals åt oss trogna? Ett gruppköp på bortåt 50-60 par lagg, till exempel, finns väl ingen säljare som tackar nej till, även om de inte får ut full marginal?
Så finns det någon/några som kan tänka sig kolla upp det här lite mer. Själv är intresset rätt stort och jag kan själv tänka mig att kolla upp och försöka styra upp ett gruppköp.
Are you with me?
Senast ändrad: