Tjejskidor utan att bli utskrattad

johanbergstrom sa:
Viktoria-L sa:
ditt största problem kommer ju inte vara att du har tjejskidor, utan att folk faktiskt kommer tro att du ÄR en tjej...
fan vad less man blir på alla på den hära tråden wtf mina skidor är fan inte dom grymmaste men det som spelar nån roll för mig. det är fan hur bra han/hon är som spelar nån roll jag. skulle inte skratta åt dig iallaf. för mig får
"kinkad" åka runt på ett par lagg på 2å30 från 63 och om han sätter en misty 7 lr nått då spelar det fan ingen roll vad han har för skidor.
fan håller med! jag kollar fan först på hur bra nån är i parken innan jag dömer ut någon.
fast det är klart bakom skärmen så kan man juh säga vad som hellst.

(det va nån som sa prylbög för mig är det bratzen som åker runt på dom dyrastre skidorna har typ okley dressen och allt men sen närom är i parken så sitter dom där i 6 timmar och kollar blir så jävla less på dom :@)

Senast ändrad:
jhei sa:
men varför skulle de va gay om man har män på dom seriöst, vad fan talar för att han e gay, fett trött på hur gay allt kan va om man gör fel.. ja skulle gärna ha dom ofta man onanerar framför sina skidor lixom så... köp dom
Nog händer väl det?! :P

Haha du säger att armadas skidor är snyggast o köper ett par med en naken kille på! :D
Köp rossignol scratch BC WRS som kostar lika mycket istället..

Jag skulle vilja ha en liknande skida från Armada fast med Carson (från fab5) i bar överkropp, kanske underkropp oxå... LEGEND!

Senast ändrad:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, Och inte för att du vill ha tjejskidor utan för : "jag vill bara ha Armada skidor o dom va dom billigaste ja hitta "

OCh lite för just den modellen, de e ju fan en kille med bar överkropp på dom?

jag förstörde mina skidor den här säsongen, då fick jag nya rosa med en brun på...

äh vafan,,, nu är den här tråden JÄVLIGT GAMMAL. men skit i vad bögarna säger, skaffa lite hår, säg att du är tjej... då blir du itne kallad för bög.
:)

Asså ni alla är så dumma man ser ju knappt skidor dom är så små.
Hade vart värre med en stor kille på nosen av en snowboard..

viktorwallberg sa:
ett år efter , men ..
funkar dom här då?
http://www.powder7.com/skis/images2009/head_gepro_2a.jpg

haha jag menar inte att bli utskrattad nu.

Egentligen vill jag fråga, vad är skillnaden på killskidor och tjejskidor?
Den skillnaden jag själv märkt är att tjejskidor i de flesta fall är lite mjukare och ibland lättare (mjukare skida = lättare material?) och att på skidor med färdigmonterade bindningar, i första hand pistskidor, sitter bindningen lite längre fram och med lite högre häl eftersom tjejers höfter är lite annorlunda konstruerade. Sedan har vi ju de ibland ofrånkomliga skillnaderna på grafiken - vissa skidmärken fullkomligen ÄLSKAR att dränka alla sina tjejskidor i blommor, rosa, ljusblått och glitter. (Oftast typiska pistdominanter.. Rossi, Dynastar osv..)
Skidan du nyss länkade till är ett utmärkt exempel på en "tjejskida" som jag tycker har en trevlig ovansida. För egentligen, på en parkskida eller offpistskida som man köper platt, utan färdigsatta bindningar osv. borde ju inte tjej/killegrejen spela så stor roll. Finns gott om lättare killar och juniorer som förmodligen skulle trivas grymt bra på en "tjejskida" bara den inte SER så tjejig ut. Precis som att tjejer som rår med kan köra hårda, långa "killskidor".

Tycker förövrigt att den gamla armadaskidan med de halvnakna killarna på är en rolig spinoff på alla Jons halvnakna brudar-grafiker :)

Heddious sa:
viktorwallberg sa:
ett år efter , men ..
funkar dom här då?
http://www.powder7.com/skis/images2009/head_gepro_2a.jpg

haha jag menar inte att bli utskrattad nu.

Egentligen vill jag fråga, vad är skillnaden på killskidor och tjejskidor?
Den skillnaden jag själv märkt är att tjejskidor i de flesta fall är lite mjukare och ibland lättare (mjukare skida = lättare material?) och att på skidor med färdigmonterade bindningar, i första hand pistskidor, sitter bindningen lite längre fram och med lite högre häl eftersom tjejers höfter är lite annorlunda konstruerade. Sedan har vi ju de ibland ofrånkomliga skillnaderna på grafiken - vissa skidmärken fullkomligen ÄLSKAR att dränka alla sina tjejskidor i blommor, rosa, ljusblått och glitter. (Oftast typiska pistdominanter.. Rossi, Dynastar osv..)
Skidan du nyss länkade till är ett utmärkt exempel på en "tjejskida" som jag tycker har en trevlig ovansida. För egentligen, på en parkskida eller offpistskida som man köper platt, utan färdigsatta bindningar osv. borde ju inte tjej/killegrejen spela så stor roll. Finns gott om lättare killar och juniorer som förmodligen skulle trivas grymt bra på en "tjejskida" bara den inte SER så tjejig ut. Precis som att tjejer som rår med kan köra hårda, långa "killskidor".

Tycker förövrigt att den gamla armadaskidan med de halvnakna killarna på är en rolig spinoff på alla Jons halvnakna brudar-grafiker :)

Tack så mycket för det välskrivna svaret! Det behövdes :)

"Finns gott om lättare killar och juniorer som förmodligen skulle trivas grymt bra på en tjejskida bara den inte SER så tjejig ut. Precis som att tjejer som rår med kan köra hårda, långa "killskidor".

Frågan är väl om inte en flera junior/killskidor för dem som väger mindre, är samma skidor som tjejskidorna fast att man väljer en design som är mera tilltalande...?

Tillbaka
Topp