Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fan håller med! jag kollar fan först på hur bra nån är i parken innan jag dömer ut någon.johanbergstrom sa:fan vad less man blir på alla på den hära tråden wtf mina skidor är fan inte dom grymmaste men det som spelar nån roll för mig. det är fan hur bra han/hon är som spelar nån roll jag. skulle inte skratta åt dig iallaf. för mig fårViktoria-L sa:ditt största problem kommer ju inte vara att du har tjejskidor, utan att folk faktiskt kommer tro att du ÄR en tjej...
"kinkad" åka runt på ett par lagg på 2å30 från 63 och om han sätter en misty 7 lr nått då spelar det fan ingen roll vad han har för skidor.
Nog händer väl det?! :Pjhei sa:men varför skulle de va gay om man har män på dom seriöst, vad fan talar för att han e gay, fett trött på hur gay allt kan va om man gör fel.. ja skulle gärna ha dom ofta man onanerar framför sina skidor lixom så... köp dom
lr en moped.. ..o_Lundgren sa:Nog händer väl det?! :Pjhei sa:men varför skulle de va gay om man har män på dom seriöst, vad fan talar för att han e gay, fett trött på hur gay allt kan va om man gör fel.. ja skulle gärna ha dom ofta man onanerar framför sina skidor lixom så... köp dom
Okey, var det en afroamerikan eller bara solbränd?edwjao sa:jag förstörde mina skidor den här säsongen, då fick jag nya rosa med en brun på...
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/73073282f1c031cc4a23fc17b2dd8194.jpg[/url]
haha, tror det är en kinesfelix sa:Okey, var det en afroamerikan eller bara solbränd?edwjao sa:jag förstörde mina skidor den här säsongen, då fick jag nya rosa med en brun på...
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/73073282f1c031cc4a23fc17b2dd8194.jpg[/url]
Den skillnaden jag själv märkt är att tjejskidor i de flesta fall är lite mjukare och ibland lättare (mjukare skida = lättare material?) och att på skidor med färdigmonterade bindningar, i första hand pistskidor, sitter bindningen lite längre fram och med lite högre häl eftersom tjejers höfter är lite annorlunda konstruerade. Sedan har vi ju de ibland ofrånkomliga skillnaderna på grafiken - vissa skidmärken fullkomligen ÄLSKAR att dränka alla sina tjejskidor i blommor, rosa, ljusblått och glitter. (Oftast typiska pistdominanter.. Rossi, Dynastar osv..)viktorwallberg sa:ett år efter , men ..
funkar dom här då?
http://www.powder7.com/skis/images2009/head_gepro_2a.jpg
haha jag menar inte att bli utskrattad nu.
Egentligen vill jag fråga, vad är skillnaden på killskidor och tjejskidor?
Tack så mycket för det välskrivna svaret! Det behövdesHeddious sa:Den skillnaden jag själv märkt är att tjejskidor i de flesta fall är lite mjukare och ibland lättare (mjukare skida = lättare material?) och att på skidor med färdigmonterade bindningar, i första hand pistskidor, sitter bindningen lite längre fram och med lite högre häl eftersom tjejers höfter är lite annorlunda konstruerade. Sedan har vi ju de ibland ofrånkomliga skillnaderna på grafiken - vissa skidmärken fullkomligen ÄLSKAR att dränka alla sina tjejskidor i blommor, rosa, ljusblått och glitter. (Oftast typiska pistdominanter.. Rossi, Dynastar osv..)viktorwallberg sa:ett år efter , men ..
funkar dom här då?
http://www.powder7.com/skis/images2009/head_gepro_2a.jpg
haha jag menar inte att bli utskrattad nu.
Egentligen vill jag fråga, vad är skillnaden på killskidor och tjejskidor?
Skidan du nyss länkade till är ett utmärkt exempel på en "tjejskida" som jag tycker har en trevlig ovansida. För egentligen, på en parkskida eller offpistskida som man köper platt, utan färdigsatta bindningar osv. borde ju inte tjej/killegrejen spela så stor roll. Finns gott om lättare killar och juniorer som förmodligen skulle trivas grymt bra på en "tjejskida" bara den inte SER så tjejig ut. Precis som att tjejer som rår med kan köra hårda, långa "killskidor".
Tycker förövrigt att den gamla armadaskidan med de halvnakna killarna på är en rolig spinoff på alla Jons halvnakna brudar-grafiker
![]()
+1Trulle sa:bumb, bästa tråden eeever?