Trick på studsmatta

Trick på studsmatta
Oj vad alla skadar sig.. läs instruktionerna nästa gång! man måste alltid ha fokus på pricken i mitten av mattan (om sådan finns), om man tappar fokus från pricken måste man stanna och börja om från mitten av mattan, hoppa aldrig fler än en!, gör inga volter osv osv...
Säkerhet främst!

Fast det är nog roligare att hoppa på en spikklädd betongplatta än att följa dessa regler.

skönaste landningen efter en frontflip som går göra är med lite, lite överrotation så du landar på magen och ryggen böjs som en ostbåge. Om det knakar lite lätt vet du att du gör rätt!

Trick på studsmatta
Än så länge rodeo 540 och misty 540, drog nästan en double frontflip innan..behöver ny matta för mer höjd dock.

Trick på studsmatta
för det första alla ni som tror ni sätter typ kork d-spin och så gör typ bakotvolt/framåtvolt med skruv.
för det andra alla ni som skriver att ni kan nåt coolt skicka i en film som bevis.

Trick på studsmatta
misty 7a, d-spin 7a, bio 7a, backfull, misty 5a , bio 5a, cork 7a med hand på lägg, backflip, frontflip, sideflip och massa annat =D MÅSTE KÖPA NY MATTA HAR EN JÄVLA RUSTA MATTA FÖR 1200 :- 3,7 stor någon som vill köpa den bor i luleå ;P

Trick på studsmatta
För länge sen gjorde jag en backflip, jag hade precis fått studsmattan så jag var hyfsat ny.
Jag fick överrotation på backflipen och trillade baklänges på stålkanten av studsmattan som gjorde väldigt ont, men det var inte nog för jag tippade baklänges från kanten och landade på huvudet på backen, hade ont i några minuter sen var jag uppe och studsade igen :D Sen har jag också trillat av på huvudet rakt in i en sten

Trick på studsmatta
bio 5, d-spin7, backflip, sideflip, misty, misty 5, backfull, backflip 720 fast det ser nästan exakt ut som d-spin7an, sen har ja satt rodeo 5

Trick på studsmatta
backflip to landa på stålkanterna med smalbenen:P
resultat:en fett bula på varje smalben i några veckor:D

Snödjup

Tillbaka
Topp