Tror ni det här gårihopp?

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 65249
  • Start datum Start datum
menar du vad det är för ripcurl modell? Judgement heter den baggy fit

nja lite werid kanske men ja vet inte ha svarta pants me någe neon grönt på itsället

Har ingen aning om dem finns i vit färg, men det fanns ett par andra super snygga på boardstore.se sen snowwear "pants" "ripcurl"

så det skulle bli helfuckat ifall jag körde med det där eller?

okej, men tips på nån annan jacka då? vill fan ha dom där rosa, eller tror du det skulle gå ihopp med en schysst vit jacka?

skippa rosa har grönt i stället å några feta byxor med någon ficka eller någe i samma grön

jag förstod inte det där riktigt, fick inget sammanhang i din mening Jawalerius

Skulle vara trevligt om ni skicka länk till ett par schyssta bruna/svarta byxor isåfall, gärna inte över 2000

eller som sagt, tror ni dom byxorna skulle passa med en vit jacka?

Haha jaja, men komigen istället för att säga att jag ska skippa dem så ge mig tipps på nått nytt!

ser najs ut.. men jag tror det skulle bli as najs om du har samma färg på byxorna som på jackan.. helt limegrönt asså;)

nja jag skulle nog få epelepsi av den kombinationen, skulle satsa på ett par svarta byxor som någon sa

Ripcurl är snyggt och billagt men inte någon höjdarkvalite. Det är min erfarenhet ialla fall. Köpte brallor förra sesången, dom sprack efter en vecka!

//Larsson

Ser bra, jackan e snygg som tusan :) den finns på junkyard.se fast det kanske du visste !? :P undrar var du kunde se rip curls nya kläder för de finns inte på ripcurl.com nämligen!? :D

Tillbaka
Topp