Trött på snö pattrullen på discovery travel and li

EricRennermalm

Ny medlem
Hur många gånger måste man se paddy graham , Bungel och de andr åka runt i europa verkar som att de bara spelar om avsnitten varannan vecka.. Är ni också trötta på det här? har sett det sen förra vintern . och hur besviken blir man inte med hopp om att det ska komma ut ny säsong varje VECKA !!!

joo det är lite drygt att dom går om och om igen , det skulle ej va fel med en ny säsong för dte är ju inte dåligt.

ganska kul att dom ska vara pro skiers och så när man vet många här på freeride som är betydligt bättre än dom utan att vara pro :P

jeppenator sa:
ganska kul att dom ska vara pro skiers och så när man vet många här på freeride som är betydligt bättre än dom utan att vara pro :P
Aaa speciellt Bungel men friåkarna hamish och kommer ej ihåg vad han heter är ju grymmma ..

Victors sa:
Vad heter programmet och vilken tid går det?
det heter snowpatrol eller snöpatrullen och går på discovery travel and living kl 18.00 eller 18.10 kommer väll gå ett anvsnitt varje dag nu första avsnittet var idag. om du missar de kolla nästa vecka eller nåt går som sagt hela tiden

meh, jag håller mig till deadliest catch på riktiga discovery

där snackar vi extremsport!
fyfan jag har försökt i typ 3 dagar att instalera en krabfiskbåtsimulator på datan men tillomed det är för krävande. jag blev sjösjuk under introt och fick till min lättnad se att mitt grafikkort var för dåligt så hela datan krashade. fick upp liferaften i sista stund och hade fan tur att inte jag själv strök med.

appropå bungel...

någon fler som följer kapten sig hansen & :co med spänning varje dag?

marer sa:
meh, jag håller mig till deadliest catch på riktiga discovery

där snackar vi extremsport!
fyfan jag har försökt i typ 3 dagar att instalera en krabfiskbåtsimulator på datan men tillomed det är för krävande. jag blev sjösjuk under introt och fick till min lättnad se att mitt grafikkort var för dåligt så hela datan krashade. fick upp liferaften i sista stund och hade fan tur att inte jag själv strök med.

appropå bungel...

någon fler som följer kapten sig hansen & :co med spänning varje dag?
själv klart så kollar jag på det de e ju riktiga män.. de e ju inget för sjösjuka

är inte säker på att jag har discovery travel and living, finns det möjlighet att se den på webtv?

griisen sa:
jeppenator sa:
Aaa speciellt Bungel men friåkarna hamish och kommer ej ihåg vad han heter är ju grymmma ..
ja shit vad jag stör mig på Bungle, han är jobbig, gnällig och kan inte åka skidor för fem öre...

Shit, snowpatrol är ju bara så skönt!
Bungel har sån skön atityd till allt, No Im tierd, you drop in first eller klassikern Oooh bad wether lets do this some other day! CHILL

jeppenator sa:
Jag minns när en av de skulle lära sig 270 upp på en bred box, han hade då varit sponsrad ett bra tag.

Tillbaka
Topp