Under 20 år i tandådalen?

• Trådstartare Trådstartare Hjalles
  • Start datum Start datum
H

Hjalles

Guest
Vi är två 18 åringar och två 15 åringar som är grymt peppade på att åka upp till tandå under skidtestarhelgen, jag läste på deras hemsida att det är 20 årsgräns för att boka boende. Det jag undrar är om det finns NÅGOT sätt att komma undan detta? Kan man fuska på nåtgot sätt :)? Det är ju ändå två vuxna myndiga personer med? Hjälp tack!

"För att boka/ingå avtal med SkiStar måste Gästen vara 20 år. Vid boende i grupp skall minst två personer vara fyllda 20 år, om ingen högre åldergräns anges på bekräftelsen. Legitimering sker vid ankomst.

Uppfyllande av åldergräns är ett krav för att få tillträde till boendet. Gästen måste följa de ordningsregler, anvisningar och bestämmelser som gäller för resa, boende och i övrigt"
Från skistar.se

vill inte va negativ meen gumo har ju iaf 18 årsgräns ! lite svårt att komma till sälen när man e 15 kanske ! vet faktiskt inte hur ni löser det hyr privat annars !
peace

ragga upp nån snäll människa här på freeride som ska på testet så kanske ni kan dela boende annars dra med er morsan upp vet ja!

thorsen sa:
vill inte va negativ meen gumo har ju iaf 18 årsgräns ! lite svårt att komma till sälen när man e 15 kanske ! vet faktiskt inte hur ni löser det hyr privat annars !
peace
Vi är 18åringar.

Fan vad tungt att man måste vara 20 bast för att kunna boka stuga via Skistar hade själv tänkt dra upp ditt med några polare nästa helg men tungt om man inte kan fixa boende :/?

Nån som är över 20 och kommer vara i tandådalen/hundfjället vecka 50?
Och kan tänka sig vara med när man hämtar ut nykeln ? =)

Jag fick tips om den här sidan från en kompis som hyrde förra året när han bara var 18, det är värt att prova, vad jag förstått så har dom ganska snarlika hus som skistar bara det att det är ett annat företag. Prova att ringa dit vettja! Jag ska själv tipsa några kompisar om det som bara är 19. http://www.unojonsson-i-tandodalen.se/ Lycka till!

Vi har precis samma problem, vill också dit under skidtestarhelgen. Har ni klurat ut något ställe att bo på?

Tillbaka
Topp