Utbyggnad av liftsystemet i Åre!?
Där finns nog svaret.
Det är egentligen Laffas jobb man ska ha. Åka runt med pistmaskinen och tänka "Här hade man ju kunnat köra en pist" och bara plöja fram. Sen fota med drönare och skicka till Skistars förslagslåda.
Där finns nog svaret.
Om man ändå ska lägga ut texten lite mer så nämnde han också ytterligare belysta nedfarter som en nyhet inför nästa säsong, i Björnen som jag förstod det. Han sa också att de gör en väldigt stor investering i snöläggning, den största de gjort under en enskild off season. Möjligen övertolkade jag det, men han nämnde Lundsrappet i samband med snöläggningen och innan den "spännande nyheten". Antingen satt det ihop, eller så var det en total slump.Ah okej, har inte hunnit lyssna, men då vet jag.
Förövrigt ett poddtips, brukar vara kul avsnitt. Skönt snack, ofta intressanta gäster. Man blir skidsugen när man lyssnar. Och de kör på även över sommaren.![]()
Inte för att det betyder något, men såg att någon iaf har lagt till den föreslagna nya tusenmetersliften på openskimap.orgJag höjer insatsen, ökar pressen och förväntningarna till orimliga nivåer och gissar på en ny tusenmeterslift!![]()