Utklädnad till studentskiva?

bridgerider666

Ny medlem
Goddagens mina ärade freeridekollegor!
Tiden är kommen då jag ska ha studentskiva den 18 maj som är om en knapp månad. Orsaken till denna forumtråd är att jag har lika dålig fantasi som en slalomåkare i hoppbacken och nu söker jag hjälp från alla medlemmar här på freeride för att komma på vad jag ska vara utklädd som. Jag har läst många trådar här på freeride och vet att ni har grymt bra fantasi.

Temat för denna skiva är "allt på b" så det bör finnas mycket inom detta ämne. Alla förslag uppskattas oavsett hur konstiga de är, pengar är inga problem. Så nu ligger mitt sista hopp på er kära människor, snälla gör mig inte besviken..

Mvh
fantasilös grabb

1. Björnbuse (Kalle Anka)
2. Buddist-munk
3. Bröstkirurg
4. Arbetslös
5. Asymmetriskt klädd bonde

Listan kan göras lång, bara att vara lite uppfinningsrik :)

En bumbibjörn med egen bumbibärssaft såklart. :)
Bernhard Bumbi- Lila till färgen och gruppens äldste. Besitter magiska kunskaper, men hans tankspriddhet ställer ofta till det.
Bombo Bumbi - Den yngste i gruppen. Är rosa till färgen och hyser stora drömmar om att en dag bli riddare.

Någon kille från Barbafamiljen:
Barbazoo (Barbidou), en gul kille, intresse för djur
Barbaskön (Barbouille), en svart pälsklädd kille, intresse för konst
Barbaflink (Barbibul), en blå kille, intresse för naturvetenskap
Barbastark (Barbidur), en röd kille, intresse för sport och är matglad

En banan

Senast ändrad:
Som tidigare sagts, blottare kommer gå hem! Eller så kan du ha på dig lite vad som helst och se till att bli Berusad jäkligt fort...

V for Vendetta eller nån karaktär från clockwork orange är ju ganska klassiska på maskerad...

Själv hade jag varit den där lirarn från fear and loathing, raoul duke eller vad han heter, kanske med en bandspelare från myrorna runt halsen!

1094091.jpg

eller the dude, så jävla avslappnad... kan du gå runt och dricka mjölk hela kvällen!

2m6tq53.jpg

linder sa:
Creeper från minecraft, why not lixom :D
Det ska börja på B eller ha ett tema som kan förknippas med B.

Nästa tips är:
Badvakt eller Baywatch

eller så kanske utklädnaden kan vara till en Beautiful man. :cool:

bög/homosexuell
Bödel
Björn Borg
Bamse från barnprogram
Bipolär, blir säker skitkul på en skiva! hur man klär ut sig till det är en annan fråga

Tu kan klä dig något av det här tycker jag:

Bankrånare
Balladsångare
Barn
Björk
Bensinpump

Eller BANAN!

Eller ännu bättre, BANANTELEFON!

ring ring ring ring, bananaphone!

SverigeTomten sa:
Tu kan klä dig något av det här tycker jag:

Bankrånare
Balladsångare
Barn
Björk
Bensinpump

Eller BANAN!

Eller ännu bättre, BANANTELEFON!

ring ring ring ring, bananaphone!
Banan var bra. Jag kan två frukter till som börjar på bokstaven B.....bäpple och bapelsin.
Klä ut dig till bäpple. Risken att någon annan har samma dräkt är nog mycket liten.

Klädde själv ut mig till Raoul för någon vecka sedan på en skiva med temat "Sällskapsresan" "Stieg Helmer" osv.
Var sjukt roligt!

Köp min Norrlandsguldtunna,så kan du gå som "bärs".Har själv använt den på Halloweenpartyt på CountryClub i Åre.

Bardval
Badvakt
Badanka
Barbapappa
Beelzebub
Banjospelare

Men äru singel så funkar bara bröstdoktor!!! Du undersöker gärna men inte gratis och tar betalt efter behag...

Tillbaka
Topp