TopiNieminen
Aktiv medlem
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Den norskregistrerade Ford du köpt på Amazon levererades till ditt vardagsrum?Det har varit en kamp, men idag, äntligen, hände det.
Visa bilaga 4049
Sir Gallivant är ni officiellt med norsk än jag :3Sir Gallivant har nytt medborgarskap? @Vattendroppe
Får man fråga om fördelarna med att ha norsk bil?Det har varit en kamp, men idag, äntligen, hände det.
Visa bilaga 4049
Det är väl snarare så att man inte får köra annan?Får man fråga om fördelarna med att ha norsk bil?
This.Det är väl snarare så att man inte får köra annan?
Kan man få en förklaring på det här?
Kan man få en förklaring på det här?
När, var, hur, vem, vad och varför får hen inte köra annat än norskregistrerade bilar?
Man vågar inte fråga hur många cyklar det är fråga om.Äsch då. Peter som håller i träffen har 200+
Ska dock sägas att vi samlar på brädor och jag åker på ca 9 av alla ca 42-43.
Kommer försöka sälja av en del innan vintern då cyklar också kostar.
Cyklar är mycket dyrare så bara 2 och ett oklart bygge för mig men sambon behöver en mtb så måste frigöra lite medel.Man vågar inte fråga hur många cyklar det är fråga om.
Tänker du gänga aluminiumet?
Så fula att de blivit coola. Ta en tuschpenna och sätt en signatur på en tailen så lär det bli myror i skallen på folk.Nu kan ni avlysa tävlingen: Sveriges fulaste skidor. Här är dom!
Penselmålade med grå rostskyddsfärg.
Håller med ovanstående. Absolut inget att skämmas över!Nu kan ni avlysa tävlingen: Sveriges fulaste skidor. Här är dom!
Man tager vad man haver.
Fy f.n så tråkfula dom blev.
Men dom ska ändå bara gå som rockskis, så elaka hajfenor ska dom få smaka på.![]()
Dina är iaf helgrå!Nu kan ni avlysa tävlingen: Sveriges fulaste skidor. Här är dom!
Man tager vad man haver.
Men dom ska ändå bara gå som rockskis, så elaka hajfenor ska dom få smaka på.Visa bilaga 4293
Eller bara skriv sample #1. Så det ser ut som testskidor av kommande modeller. Alltid lurar det nån.Så fula att de blivit coola. Ta en tuschpenna och sätt en signatur på en tailen så lär det bli myror i skallen på folk.
Jag skriver Prototyp, om någon frågar säger jag att det är demo på Folkskidan2 från Brännströms mekaniskaEller bara skriv sample #1. Så det ser ut som testskidor av kommande modeller. Alltid lurar det nån.![]()
Det kanske nämnts tidigare i tråden, men vad är det för skidor under färgen? Tycker shapen ser bekant ut men jag törs fan inte gissa, för då är jag garanterat helt ute och cyklar.Nu kan ni avlysa tävlingen: Sveriges fulaste skidor. Här är dom!
Man tager vad man haver.
Men dom ska ändå bara gå som rockskis, så elaka hajfenor ska dom få smaka på.Visa bilaga 4293
Äääääugh.Läge för en gissningstävling då. Vinnaren får förutom ära och berömmelse låna laggen för ett par åk. Men dom får bara åkas i dåliga förhållanden, typ offpist med för lite snö.
Sätter man även längd och årsmodell så vankas det en kall efter åkningen.
Så var inte blyga nu, gissa på.
Det ser ju alla vad det där är för lagg
@Heddious du kan börja!
Nej på Shreditor eller nej på K2 i allmänhet?Lik i profilen tycker jag med. Men nej.
Tips: 115+ i midja.
Jag hade nog aldrig klarat det här om jag inte visste. Ren gissning hade det varit![]()
Ett par gamla soul??Lik i profilen tycker jag med. Men nej.
Tips: 115+ i midja.
Jag hade nog aldrig klarat det här om jag inte visste. Ren gissning hade det varit![]()