SverigeTomten
Ny medlem
vad håller burton på med?
Kan tänka mej att köpa den vita dominant!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lite känsla? Tycker du jag, men inte jag. Jag skulle faktiskt föredra om mina lagg inte hade något motiv alls, för då blir de enklare att hitta i skidstället efter lunchen.Sheriffen_af_Nottingham sa:Ääh fan lima! lite känsla får de ju va på grafiken ! Du skulle säkert lika gärna kunna åka på ett par bra skidor även om de var en stor sleming j*vla k*k på dem men näää! vissa vill ha lite stil å finess på grejerna :D så är de ! =O =P
oj nu blev de dubbel attans !
Helt rätt där.ReFFe sa:Lätt att man hade tagit apan xD
alla mer eller mindra, jag hade iaf inte velat åka runt med ett par lagg som såg ut som bajs tex.kimkimkim sa:Vem bryr sig överhuvudtaget hur det man åker på ser ut?
Va e det för fel med bruna skidor nu då?victorsallander sa:alla mer eller mindra, jag hade iaf inte velat åka runt med ett par lagg som såg ut som bajs tex.kimkimkim sa:Vem bryr sig överhuvudtaget hur det man åker på ser ut?
bajs kommer i väldigt många olika färgerAnton_Goal sa:Va e det för fel med bruna skidor nu då?victorsallander sa:alla mer eller mindra, jag hade iaf inte velat åka runt med ett par lagg som såg ut som bajs tex.kimkimkim sa:Vem bryr sig överhuvudtaget hur det man åker på ser ut?
RASIST!!!!!!!!!!!!!!!
Du kan ju alltid spana in denna sida:wayne sa:Ingen som har sett nästa års Custom?
När kommer nästa års saker läggas upp på hemsidan, augusti?
Tackar.perbac sa:Du kan ju alltid spana in denna sida:wayne sa:Ingen som har sett nästa års Custom?
http://www.zeoscape.co.jp/zemb/burton/
Galna grejjer som kommer . Uninc'n kanske inte var den vackraste . Men kan man klaga på någon annan grafik ? Alla andra brädor var ju sjukt mycket cleanare än föregågnaperbac sa:Du kan ju alltid spana in denna sida:wayne sa:Ingen som har sett nästa års Custom?
http://www.zeoscape.co.jp/zemb/burton/