vad håller burton på med?

Dem nya insertsen kommer att ta över hos burton inom sin tid, är det bästa systemet enligt dem själva.

Ang. Dominanten så är det riktig grip som sitter på dem för att skapa en skateboardkänsla.

Sheriffen_af_Nottingham sa:
Ääh fan lima! lite känsla får de ju va på grafiken ! Du skulle säkert lika gärna kunna åka på ett par bra skidor även om de var en stor sleming j*vla k*k på dem men näää! vissa vill ha lite stil å finess på grejerna :D så är de ! =O =P

oj nu blev de dubbel attans !
Lite känsla? Tycker du jag, men inte jag. Jag skulle faktiskt föredra om mina lagg inte hade något motiv alls, för då blir de enklare att hitta i skidstället efter lunchen.
Finess, ehhh va, hur ofta kollar du egenligen på din bräda när du åker?

men haha dom va skitcoola ju! plus att om du har kollat på årets trailers åså så märker du att de blir lite 80-taltema i år.

Not too sure what the hell the Burton guys were thinking with the little animals on the UnInc boards, but the Dominants look real nice.

håller med han som skrev det

Är man en tillräckligt bra åkare blir det bara coolt om det sitter en söt liten kattunge på brädan. Det är bara attitydsbundna geeks som inte vågar åka runt på en bräda som inte anses se "fet" ut.

Vem har sagt att 80-talet inte är hett? Om retrolooken kan vara inne i mode-världen kan den lika gärna bli det i snowboard-världen! En dominant är i vilket fall som helst bara bra på rails och boxar, så om du kan och tänker droppa in i en fet pipe eller en 20-25 m table top kommer du ångra att du valde en plastplanka istället för nåt med mer respons.

Peace
Jocke

Ingen som har sett nästa års Custom?

När kommer nästa års saker läggas upp på hemsidan, augusti?

Senast ändrad:
hade oxå tänkt köpa en dominant men jag tänker verkligen aldrig i hela mitt liv köpa en sån bräda me så ful grafik. :D:D:D:D:D

hahah aa det där var ju inte direkt va man hade väntat sig , men du va ju snygga på sitt egna lilla speciella sätt. lovar att alla kommer åka runt på sånna brädor säsongen 07/08

peace out

Tillbaka
Topp