Vad har ni för mössa på fritiden / backen?

deblanche

Ny medlem
satt och funderade kring varför så många ungdommar har blivit så inspirerade utav JON OLSSON och han JL som han är sponsrad utav. man blir inte bättre eller får högre status bara för att man har en JL mössa.

så därför tänkte jag höra lite om vad ni har för mössor på er under dagarna..

här är mina mössor som jag gjort själv visserligen som jag använder:
2ivjz9j.jpg

Have a good day!

har ingen mössa, passar inte i de, ser ut som ett fån.. dock har jag ett pannband nångång då och då..

de är vitt ..

hej på dej..

en Alpint mössa under hjälmen, å sen har ja en Kask seahorse också.. =)

Senast ändrad:
Kör inte på någon när jag har mkt affro:D men när jag är rakad så är det la Kask eller något bra märke:D

troNi sa:
satt och funderade kring varför så många ungdommar har blivit så inspirerade utav JON OLSSON och han JL som han är sponsrad utav. man blir inte bättre eller får högre status bara för att man har en JL mössa.

så därför tänkte jag höra lite om vad ni har för mössor på er under dagarna..

här är mina mössor som jag gjort själv visserligen som jag använder:
http://i15.tinypic.com/2ivjz9j.jpg

Have a good day!
jadu, om jag inte minns fel så var det väl kanske så att det var herr olsson som började göra egna mössor en gång i tiden vilket vääääldigt många jibbers tog efter, man blir inte bättre eller får högre status bara för att man har gjort en egen mössa..

"satt och funderade kring varför så många ungdommar har blivit så inspirerade utav JON OLSSON"

yeah man,

Senast ändrad:
jag har en brun basker lite på sneddan. det är därför jag är så poppis bland brudarna

En mångfärgad alpi mössa, en stor vit mössa, en stor röd/svart burton mössa :)

Senast ändrad:
jag har en sån där skoj me långa grejer som står ut me små bjällror i topparna, så kul att de låter när jag svishar ner på mina snow-blades. färjerna är en härlig blandning av rött, orange, blått o lätt spygrön. Sen har jag en sån där me neongrönt "hår" på toppen, men den tycker jag e lite nedtonad så den har jag bara när jag vill chilla lite.

skaffa ett liv kids.

Tillbaka
Topp