Vad skulle du betala för att snacka med polarna

Mountevers

Ny medlem
Tänk er en produkt med vilken du kan babbla med polarna som vanligt på ett par hundra meter. Detta i parken, i guidad grupp, mm.. Produkten tillåter lyssning av musik och viss hantering av mobiltelefon. Tänk er en smidig liten pryl som uppfyller detta, vad skulle ni kunna tänka er att betala för denna??

MVH Erik

jag vet inte om du har hört om det här med det finns faktiskt en sak kallad "walkie talkie". Men denna pryl sp kan du prata med männsikor utan att det kostar ngt :O. Hur långt den når beror på hur mycket du vill betala.

Skulle gissa på att det Mountevers pratar om är någon typ av walkie-talkie med integrerad mp3-spelare och line-in för att kunna hantera mobiltelefon. Tvivlar ju på att själva pratandet kommer kosta något, det är väl prylen i sig han funderar över intresset och prisnivå för.

Trots den ganska märkliga rubriken så svarar jag. En sån produkt skulle jag kanske punga ut 5-600 kr för. Fast det beror ju i och för sig på vad det var för "lyssning av musik", ganska mycket mer för en redig mp3 med walkie talkie-funktion.

maxter sa:
Skulle gissa på att det Mountevers pratar om är någon typ av walkie-talkie med integrerad mp3-spelare och line-in för att kunna hantera mobiltelefon. Tvivlar ju på att själva pratandet kommer kosta något, det är väl prylen i sig han funderar över intresset och prisnivå för.
Det skulle man kunna tänka sig. prylen tillåter dock ingen avlyssning då den arbetar på ett annat frekvensspektra.

jag önskar ibland att jag hade en mp3 som pausades varje gång carro sa nåt i skidbacken till mej. de skulle ja kunna betala 1500 för. haha

skulle kännas smartare men ngn sorts kontakt som man kan koppla in i ipoden och i walkietalkien så att dom som synkroniserades.

tittti540 sa:
jag önskar ibland att jag hade en mp3 som pausades varje gång carro sa nåt i skidbacken till mej. de skulle ja kunna betala 1500 för. haha
Låter fint, men jag vill utväckla den lite.
Man skulle kunna ställa in vilka den ska pausa på och inte, Hade varit perfekt, 1500kr hade jag betalat för denna manick.

Tillbaka
Topp