Väggmålning

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 57798
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 57798

Guest
Väggmålning
Senast redigerad av en moderator:
Väggmålning
Ser riktigt fint ut, jag skulle gilla att ha något större kanske men smaken är som baken annars jävligt snyggt! Tråkigt att en själv suger på att måla

Väggmålning
Riktigt grymt, speciellt överföringen från dator till vägg, även om jag hade föredragit en bild med bara "lines", är det PS eller Illustrator?

Väggmålning
Kibbitz sa:
Ser riktigt fint ut, jag skulle gilla att ha något större kanske men smaken är som baken annars jävligt snyggt! Tråkigt att en själv suger på att måla
mm jag ville också ha den större men vi körde upp det med projektor och det vart på max storlek och orkade inte dela in den i delar...

Väggmålning
Hollowell sa:
carl720 sa:
nordling sa:
Riktigt grymt, speciellt överföringen från dator till vägg, även om jag hade föredragit en bild med bara "lines", är det PS eller Illustrator?
Segt att pilla med sådant i PS...

/C
Inte så svårt att göra (gjort de i PS) pen tool å sen fylla med färger...
Nej, jag håller med om att det inte låter pilligt i PS, men det kan ju bero på att jag är fruktansvärt dålig på Illustrator också!

Väggmålning
fy fan va najs, jag har också väggmålning på tre riders i mitt rum. Den tar upp hela jävla väggen men den är inte speciellt snygg så jag funtar på att måla över den.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp