Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, där har jag aldrig varit. Hochkönig låter för dyrt för oss från republiken Finland.Hochkönig?
Nej, där har jag aldrig varit. Hochkönig låter för dyrt för oss från republiken Finland.
Right!Baserat på PCs ledtråd drar jag till med Stubaier Gletscher.
Hmmm, är det inte dalstationen? Och då är väl geten och isen i olika stationshus? Eller kommer jag ihåg fel?I det där lifthuset kunde man välja om man ville åka till ”geten” eller ”isen”.![]()
Men nu är det rätt!Baserat på PCs ledtråd drar jag till med Stubaier Gletscher.
Nix, dalstationen var en dubbelstation.Hmmm, är det inte dalstationen? Och då är väl geten och isen i olika stationshus? Eller kommer jag ihåg fel?
Hmmm... 2018 åkte vi 3S...och vill även minnas det var bra party mitt emellan stationerna i Mutterberg..Nix, dalstationen var en dubbelstation.
Den där spiralgången delade sig i ”Eisgratbahn” eller ”Gamsgartenbahn”.
Du kanske inte har varit där innan den nya Eisgratbahn 3-S öppnade 2017?
Ja, men innan dess startade både EisgratbahnHmmm... 2018 åkte vi 3S...och vill även minnas det var bra party mitt emellan stationerna i Mutterberg..![]()
Men det är nog partyt som gör att minnet tryter...
Visa bilaga 34224
Ahhh....nu är jag med. För mkt party, helt klart. Och sitter dessutom och laddar inför kvällens partaj, 50-årskalas de luxe.Ja, men innan dess startade både Eisgratbahnoch Gamsgartenbahn
i samma lifthus. Den gamla Eisgratbahn monterades ner när den nya öppnade med eget lifthus en bit därifrån.
Grattis! Fan du är ännu en young man:Ahhh....nu är jag med. För mkt party, helt klart. Och sitter dessutom och laddar inför kvällens partaj, 50-årskalas de luxe.![]()
![]()
![]()
Nej, han har bara någon ung kompis som han är bjuden till.Grattis! Fan du är ännu en young man:
Så är det. Man när ju en förhoppning om att unga kompisar sprider sin ungdomliga energi till oss äldre själar.Nej, han har bara någon ung kompis som han är bjuden till.![]()
Ja, det var ju en väldigt bra ledtråd då.Där ser man - Timo, Pasi och en del andra kompisar från mitt lågstadium på 70-talet gillade Hurriganes, först nu förstår jag en av orsakerna.
Wallander tror att Kalles bild är tagen på väg upp ur underjorden i Lugano . Om det skulle stämma så anhåller han om att det ska räknas som ledtråd, inte svar.
Har varit flera gånger i Rättvik. Där spelas folkmusik och Hurriganes (i slutet av juli!).Där ser man - Timo, Pasi och en del andra kompisar från mitt lågstadium på 70-talet gillade Hurriganes, först nu förstår jag en av orsakerna.
Wallander tror att Kalles bild är tagen på väg upp ur underjorden i Lugano . Om det skulle stämma så anhåller han om att det ska räknas som ledtråd, inte svar.
Nej, läs freds ledtråd! Men du är i rätt land, som även det här bandet kommer ifrån.Men är det ny Pilatus bahn?
Men jag hittar inte någon sådan liftstation i Arosa-Lenzerheide? Hmmm. Urdenbahn?Nej, läs freds ledtråd! Men du är i rätt land, som även det här bandet kommer ifrån.
Nej, som konstaterat av Wallander är vi i en italiensk talande del av CH.Men jag hittar inte någon sådan liftstation i Arosa-Lenzerheide? Hmmm. Urdenbahn?
Ja, men italienska, schwyzer-deutch och rhätisch är alla lika svåra för mig.Nej, som konstaterat av Wallander är vi i en italiensk talande del av CH.
Helt riktigt, bergbanan upp till Luganos tågstation. Sparar ganska många trappsteg nerifrån gamla stan om man tar den. Stort plus i kanten för KLF!
Det är en (mycket) bra gissning men inte rätt.Ja chansar på Abiskofjällen….??![]()