STORPOTATEN
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Det var svar på frågan vad berget heter, men vilket berg är det då?Barre des Écrins 4102 möh?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var svar på frågan vad berget heter, men vilket berg är det då?Barre des Écrins 4102 möh?
Äääh… ska det vara så noga?!Det var svar på frågan vad berget heter, men vilket berg är det då?![]()
Röta!! Det var ju "bara" 33% chans att du skulle gissa rätt.Äääh… ska det vara så noga?!
Jag slår till på piggen i mitten.![]()
Japp!
Det var ju mer än jag frågade efter, så med beröm godkänt!MOHR life resort i Leermoos?
Bös Fulen ja, till vänster i bakgrunden. Högst i kanton Schwyz.Den fula skräp högen?
Kan alltid skilja lite i höjd beroende på var man kollar. Wiki säger 3554 m. Antar att PC kollade på Bergfex.Wow - det där var riktigt imponerande!! Satt här redo - helt onödig - med många ledtrådar.
(Men mätte du höjden vid lågvatten?)
Över til @PisteCarver
Kristallklart svarGletscher Restaurant Kristall?![]()
Ja, fast Brunnen heter det ju som du vet som varit där.Stockflue ovanför Ingenbohl?
Bra gissning, men tyvärr inte rätt.Ingen aning. Men drar till med Val di Sere.
Är väl en sanning med modifikation, då det inte går några liftar till själva toppen, utan snarare till ryggen där du står....Som utlovat kommer då en ledtråd, i form av en ny bild på högsta toppen i det här skidsystemet….
Också en bra gissning men tyvärr fel även den…..Fortsätter gissa. Les Deux Alpes?
Korrekt!Är väl en sanning med modifikation, då det inte går några liftar till själva toppen, utan snarare till ryggen där du står....![]()
Rätt land, men i Alpe d’Huez var vi fyra dagar tidigare…..Jag får väl offra mig dåAlpe d’huez? (ingen aning egentligen)
Det är bra, kör på. Men försök igen, den gissningen var redan upptagen.Ser fint ut! Vill egentligen inte gissa utan ordentlig research men för att få tillbaka styrfart på tråden... Les 2 Alpes?
Les Arcs kanske?
Najs, och det är ju återvinningens tidevarv så helt klart rätt tänkt där!Det stod ju att det var en bra gissning som dessutom gav en ledtråd, så jag försökte med den igen!![]()
Nu orkar vi inte vänta längre, så jag tar mig friheten att godkänna La Plagne å Hawks vägnar.Om det inte skulle vara buskarna kanske det är platten, Så La Plagne?
Stämmer bra det!Om det inte skulle vara buskarna kanske det är platten, Så La Plagne?