Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Japp, Söre Illåbrean!Ångrat mig å tar
Illåbrean
Nix. Rätt land så klart (MagicPass), men både där jag står och toppen är högre än Dents du Midi.Cime de l'Est (i Dents du Midi)?
förvirrad som vanligt... ;/men vänta nu, det där är väl Monte Bianco från sydöst, vi borde vara i Aosta-dalen, men jag känner inte igen plattformen, skulle det kunna vara La Thuile?
Det stämmer. Albona‑ventilationsschaktet 736 meter lodrätt ned till Arlbergtunneln. Kan skymtas på Schubertans bild från i går kväll:Tror man landar i Arlbergtunneln om man lyckas hoppa ner i den där? Nära Stuben tror jag, nära liften Albona 2.
Tyckte jag skymtade ngt sånt här innan du fick upp rätt bild...
Ulricehamn
Ulricehamn
Favoritbacken i ”närområdet”, så den var lätt att plocka. Förvånansvärt imponerande utsikt från toppen.Rätt! Din tur.
Du är i absoluta närheten, men söker en (annan) specifik by i dalenNästan stig Helmers krichberg va? Brixental?
Hopfgarten stämmer bra! Tillbaka till dig.Hopfgarten?
Hur är det där området att åka skidor i? Ligger litet lågt - hur duktiga är de på snöproduktion? Ser trevligt ut. Gillar "riktiga" byar där man även sysslar med annat än skidturism.