fredw Aktiv medlem Idag kl 12:42 Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget) #50,401 Vad heter denna lift?
Hawk100 Aktiv medlem 15 minuter Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget) #50,402 fredw sa: Vad heter denna lift? Visa bilaga 45778 Klicka för att se resterande... Är inte det där Horbergbahn i Mayerhofen?
fredw sa: Vad heter denna lift? Visa bilaga 45778 Klicka för att se resterande... Är inte det där Horbergbahn i Mayerhofen?
Hawk100 Aktiv medlem 5 minuter Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget) #50,403 fredw sa: Frågan är vilken av Bröderna Marx de påminner mest om! Visa bilaga 45774 Klicka för att se resterande... Jag i glasögon till vänster (Groucho) Storpotaten i mitten (Zeppo eller är det Chicko?) och självklar Ivo del Brallo till höger (Harpo)….!!!
fredw sa: Frågan är vilken av Bröderna Marx de påminner mest om! Visa bilaga 45774 Klicka för att se resterande... Jag i glasögon till vänster (Groucho) Storpotaten i mitten (Zeppo eller är det Chicko?) och självklar Ivo del Brallo till höger (Harpo)….!!!