Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ok, jag lär mig... ;-)Du borde censurerat skylten.Var väldigt lätt att hitta på Google.
Öööh... var åker man helt ovanför trädgränsen i Saalbach?Saalbach!!!???![]()
Inte Chamonix, ni gissar på bra här så jag tycker ni förtjänar en bild till + en ledtråd.Tycker det ser ut som Chamonix, Grand Montet, lite vid sidan av mellanstationen.
Naj, du har ju varit på Hochjoch...Hochjoch / SIvretta Montafon
Inte Montafon.St gallenkirsch
Av det området är gargellen bästNaj, du har ju varit på Hochjoch...... jag också och därifrån är det inte (men de två har ju också byggts ihop på senare år).
Har varit tre ggr i Montafon (åkte mest Silvretta Nova) och varje gång såg jag Gargellen därifrån - såg så läckert ut i den ensliga högt belägna dalen med Madrisa i bakgrunden.Av det området är gargellen bäst
Så... då var vi i mål!Hochfugen ( Hochzillertal)
Lite irriterande för jag tänkte på Kaltenbach för länge sedan, men kunde inte riktigt verifiera det. Nåja....Så... då var vi i mål!
Hochfügen som man förr bara kunde nå vi en bilväg upp 900 fhm från Zillertal.
Denna gången har vi åkt dit via liftarna Kaltenbach Hochzillertal och när man åker upp där ska man direkt dra högerut upp mot Hochfügen. Går via flera lite öde belägna kammar och dalar innan man kommer fram - ett läckert skidområde!
Hochzillertaldelen vänsterut från Kaltenbach kan man glömma - tråkigt och enformigt.
Kanske här?Öööh... var åker man helt ovanför trädgränsen i Saalbach?
Är det Schattberg?
Japp.Är det Schattberg?
Tyvärr gissade du inte rätt. Fel land dessutom.Bara för att få igång gissandet... Disentis?
Jag svarar samma som för Kalle - Tyvärr gissade du inte rätt. Fel land dessutom.Annat land, Rendl till Pettneu
Sorry att jag missad denna generösa inbjudan. Jag hade loggat ut, och suttit i möte under förmiddan. Får väl ta chansen igen när den kommer.Lite irriterande för jag tänkte på Kaltenbach för länge sedan, men kunde inte riktigt verifiera det. Nåja....
Lägger ner för idag , så jag skänker nästa bild till....hmmm.... @PerK
Courchevel/Meribel/Val Thorens?Jahapp... så @PerK nappade inte på mitt erbjudande. Jag kör väl på då, så det blir lite action i tråden.
Här söker jag skidorten vi utgått från när gör denna turen. För övrigt en väldigt trevlig tur med rolig terräng.
Visa bilaga 8723