Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Jag förutspådde att den här tråden skulle självdö när det bara var @PisteCarver och @STORPOTATEN kvar.
Men det verkar bara vara du och jag som står kvar Kalle..? Ska vi utse oss till segrare och lägga ned??
Är på gymmet och håller samtidigt koll på att ni inte pratar strunt, och det gör ni ju. :ROFLMAO:
Jag är snart uppe i 200 gissa bilden vinster, så vi får inte sluta ännu.:cautious:
Provocera mig nu inte att gå all-in igen, din rackare.;)

Visst är det Klippfjället.
@JoarP och @FilipNorin traskar obehindrat 7km på platten med trekkers resp rambindning 😱 vilka killar! 🏆

över till Luzern igen
Imponerande! Förvånad att det finns folk som kör på sånt än när man läser vissa andra trådar här, men fungerar så klart om man har bra humör. (y)
Jag förutspådde att den här tråden skulle självdö när det bara var @PisteCarver och @STORPOTATEN kvar.
Men det verkar bara vara du och jag som står kvar Kalle..? Ska vi utse oss till segrare och lägga ned??
Var aldrig en option att helt ge upp mot PC och SP, även om de är grymt vassa! Som jag konstaterade redan häromdagen, ingen vidare fart allmänt på forumet när folk inte jobbar. :ROFLMAO:

Vad kan vi göra för publikfrieri då? Konstinstallation? I vilken stad utan riktig hamn kunde man se den här?
083.JPG

vilken topp har jag gått upp på här? (9maj förra året. Dvs min födelsedag)

Bilagor

• 8E548334-FC56-4D91-B474-8B01EBE7AC40.png
    8E548334-FC56-4D91-B474-8B01EBE7AC40.png
    135.8 KB · Besök: 81
  • 0911C7FD-5FA5-42BC-A7FD-B70A639BC1A2.jpeg
    0911C7FD-5FA5-42BC-A7FD-B70A639BC1A2.jpeg
    119.3 KB · Besök: 82
Tillbaka
Topp