Kalle_Luzern
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Stubaier Gletscher?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej! Gamla after ski veteraner känner väl denna beach!Tiefenbach, Sölden? Verkar ha en Snow Beach bar, vet i tusan om den är nära någon park iofs...
Helt rätt! Rendl Beach är bekant för alla, som har varit där på -80-90-talen. Och för piste carvers är Rendl ett fint område. Till middagen är de breda pisterna ofta tomma och hårda. Folk kommer dit mestadels på eftermiddagen.Jaha, då måste det vara i fylleorten St Anton då. Rendl Beach.
Jag har åkt förbi St Anton med tåget, men det är allt.Helt rätt! Rendl Beach är bekant för alla, som har varit där på -80-90-talen. Och för piste carvers är Rendl ett fint område. Till middagen är de breda pisterna ofta tomma och hårda. Folk kommer dit mestadels på eftermiddagen.
Precis så är det. Man ser järnvägen som kommer upp till höger, världens brantaste kuggstångsjärnväg. Bilden tagen för drygt 2 veckor sen.Pilatus Kulm, Matthorn i mitten
Då blir det ett betydligt lägre berg.Precis så är det. Man ser järnvägen som kommer upp till höger, världens brantaste kuggstångsjärnväg. Bilden tagen för drygt 2 veckor sen.Matthorn fortfarande på to-do listan...
Kör på @RWD
Ser ju faktiskt t o m lägre ut än Hallandsåsen, har du tävlat i längdåkning också?Nej, inte Hallandsåsen
Inte Rya Åsar heller, Björbobacken har jag aldrig åkt iRya åsar?
Stämmer, skulle precis skriva nästa ledtråd -kungliga jaktmarker..Hunneberg?
Fem rätt då.Får väl prova med några jag tror syns... Gefrorene Wand 1, 2 och 3b, Olperer 1 och 2.
Bra jobbat!10er Gefrorene Wand, Gletscherbus 3 och 3er Schlegeis?
Nästan fler liftar än på hela Titlis.
Nej, betydligt mindre flod det här.
Ja, hur var det nu?Aare? ..... eller var det nu en sjö...![]()
Korrekt! Som kommer ner genom Muotatal och rinner ut i Vierwaldstättersee och vidare i Reuss.
Ja, jag avslöjade ju i lördags att jag varit och åkt den.Ja, från Standseilbahn Schwyz-Stoos.![]()
Det är det ju, men det heter den inte.Waldabfahrt?