Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, eller så är det UCPAÄr det Hökarängens samurajer som morgonjympar??![]()
Hans fru har gömt mobilen och låst in honom i garderoben
Haha....Men det är värre än så, hans fru tvingar honom att sätta ihop Ikea-möbler...Hans fru har gömt mobilen och låst in honom i garderoben
YES!Peclet Glacier!
Pisten Glacier Péclet lutade ca 35 grader, och det hade väl varit ok om det inte hade varit var de förbannade 1,5 m pucklarna!Hm, Den väldigt långa sittliften med vad som ser ut som en hög klippa på slutet skulle kunna vara Col, men jag har för mig att den är en rejäl klippvägg på höger sida nerifrån sett. Och inga mariga pister direkt. Nu är ju iof mängden pist jag åkt i Val Thorens enormt begränsad...
Håll dig ifrån pisterna så slipper du det problemetPisten Glacier Péclet lutade ca 35 grader, och det hade väl varit ok om det inte hade varit var de förbannade 1,5 m pucklarna!
På den tiden körde jag på 2 m Blizzard storslalomskidor (carving var inte uppfunnen).
Chavier är på den högra sidan av klippmassivet i förhållande till Péclet.Chavier då...
Hatten av för dig, du slog även en "stormästare" som var med i den här omgången!Tyckte väl att jag kände igen mig! Mina gamla hemmaberg! Trodde aldrig jag skulle lyckas vara först på något här... Bild kommer alldeles strax
Ja jag såg att Peclet redan var svarat och du sa att det var en glaciär. Då chansade jag på den andra glaciären...Chavier är på den högra sidan av klippmassivet i förhållande till Péclet.
Alla körde då på smala och hårda +2m storslalomskidor så du är inte ensam. Det var tufft att göra plötsliga tvärsvängar när det behövdes och vid puderåkning så gällde lätt bakåtvikt och full fart annars dök man. Faktiskt lättare i offpisten med störtloppsskidor för de var aningen bredare. (Och längre samt lägre brätte).Pisten Glacier Péclet lutade ca 35 grader, och det hade väl varit ok om det inte hade varit var de förbannade 1,5 m pucklarna!
På den tiden körde jag på 2 m Blizzard storslalomskidor (carving var inte uppfunnen).
Grand montets?
Les Autanes i Le Tour?