Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Helt rättSipmehke?
Nix, det är det inte. Ca 700 meter högre skall vi.provar på 2: kanske Großer Krottenkopf, 2656?
Fel på 2, Watzespitze syns inte.1. Fendels
2. Watzespitze?
Besserwisser!Fel på 2, Watzespitze syns inte.
Högst är Hohe Geige 3394 m (i bakgrunden lite till höger om mitten).
Taget från Rotbleiskopf?
Ganska zoomat den här gången.
Edit: Men du vinner på Fendels.![]()
Nein, vi kom aldrig upp tyvärr. Brant isgata och klippor så hade känts bra med isyxa, stegjärn, vilket vi inte hade med oss. Vi fick nöja oss med Kubelgrubenscharte.Taget från Rotbleiskopf?
Jag håller med!!!Klart mjukare än när de var Här en bild från Jochpass imorse, utsikt mot Jochstock Express som dock inte syntes om man var mer än 30 m ifrån den. Hade varit bättre att de där 87 cm kommit utspridda över mars istället för på tre dygn nu.
Visa bilaga 17742
Nej, fel språkregion.Chaiserstock?
Nu börjar det närma sig...Cima Rossa?
edit: räknar mig inte till de stora bergsspanarna men provar iallafall (hade gjort samma antagande som @Hawk100)
Tror jag inte syns från tåget... Berget jag söker är på andra sidan huvuddalen.Piz Piotta?
Nu är det i rätt kedja, men för långt norrut. Ingen Cima.fortsätter gissa vilt, fast åt andra hållet: Cima di Ganone?
Nej, ett till försök! Rätt "förnamn", men Piotta syns inte. Och vi ska några dussin meter högre.sista försök: Poncione di Piotta
Finns en granntopp ytterligare lite högre...Poncioni dei Laghetti?
Bra jobbat, den jag är ute efter! Drog mig för att lägga upp den där, insåg att den inte är så lätt att hitta. Dyker inte upp med namn och höjd på vissa kartor...Poncione del Venn
japp, insåg att det nog skulle gå snabbt (och det var en norsk pilot), men tyckte bilden var värd att lägga upp för att blanda upp med vackra berg utanför Alperna.Galdhöpiggen 2469 möh?
Of course, hade hoppats lura någon till att säga Ablittkopfbahn...men det gick ju inte.Alblittbahn