MrHotDog
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Jag var tvungen att dölja ortsnamnet.Vem har skjutit en anti-tank missil på kabinen?![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag var tvungen att dölja ortsnamnet.Vem har skjutit en anti-tank missil på kabinen?![]()
Brutalt sätt att göra det på.Jag var tvungen att dölja ortsnamnet.![]()
Putinstyle...Brutalt sätt att göra det på.![]()
Fel land.Baserat på ledtråden då… Chamonix? Men att 80-90% här skulle ha varit på samma ort?! Känns ju lite mysko med tyska flaggans färger på kabinen också…
Rätt land fel ort.Kör på Badgastein,
Stämmer bra, om jag inte missminner mig så heter väl kabinen Galzigbahn.Det är väl inte Sankt Anton
Jag har tyvärr aldrig åkt i Colorado (trots att min syster bor där…) vi är i SkandernaVail efter googling på ”evingar ” Eller ja Colorado men det räcker knappast.
Stämmer bra!Roaldsheisa, Stranda?
Jamen kolla här, då är det väl bäst att jag slår till innan PC vaknar ur sin skönhetssömn!Ett av PCs favoritberg jag söker...![]()
Där slår du rätt. Visst är det Wetterhorn som sticker upp bortanför Reissend Nollen och Gross Wendestock. Vi hoppas på två helger till med bra förhållanden på Titlis innan de stänger skidsäsongen för den här vintern.Jamen kolla här, då är det väl bäst att jag slår till innan PC vaknar ur sin skönhetssömn!
Slår till på Wetterhorn.
Var riktigt svåråkt i skogen idag. Regn igår borgade för riktigt sliriga stenar och rötter. Och de där löven, de sliriga jevla löven. Resulterade i ett ömmande knä.Var riktigt lättåkt uppe på glaciären idag, slätt och med ngn cm nytt ovanpå. Steinberg var lite intressantare med varierat före och tät dimma allra längst ner.
Låter bra det, blickar själv mot nästa vinter och planerna ligger någorlunda spikade.Där slår du rätt. Visst är det Wetterhorn som sticker upp bortanför Reissend Nollen och Gross Wendestock. Vi hoppas på två helger till med bra förhållanden på Titlis innan de stänger skidsäsongen för den här vintern.
Din tur då @STORPOTATEN
Du högg den bara så där, snyggt!!Piz Tasna?![]()
Hade du lånat PCs zoomkamera för den bilden?Du högg den bara så där, snyggt!!
Tillbaks till Kalle då..
Njae det skall väl inte behövas, den där förvuxna golfbollen är ju tämligen lätt att identifiera.. Kniper den om den ligger kvar fram mot 10-rycket.Nähä, behövs ledtrådar? På tal om PCs zoomkamera, han har stått däruppe och tagit bilder med den.![]()
Oj, imponerande att ta det på hur vajrarna ser ut!Har inte varit där när det inte var dimma, så ”golfbollen” har jag aldrig sett, men kabinbanevajrarna påminner rätt mycket om de på Gipfelbahn i Davos….![]()
Nope, fel land..... ;-)Speichersee/Speicher Zillergründl?
Ja, det är "i närheten"....Är det I närheten av Andermatt?
Nej, den är det inte….Lai da Curnera?
Åt andra hållet kanske: Lago della Sella?Nej, den är det inte….
Nej, inte den heller….Åt andra hållet kanske: Lago della Sella?