antongunneberg
Medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Alagna
Edit: Nä det var dumt
Edit: Nä det var dumt
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den har jag avskrivit för länge sedan för Madonna di Camp. är väl inte så exklusivt och inte så himla mycket lägre heller...Pejo 3000
Rätt svar! Kalle Luzern var mycket nära redan tidigare, då han "såg" Madonna di Campiglio på bakgrunden.Pejo 3000
Italienarna håller inte med dig... Att fira nyår på en restaurang i Madonna är status. Och dyrt.Den har jag avskrivit för länge sedan för Madonna di Camp. är väl inte så exklusivt och inte så himla mycket lägre heller...
Also Madonna ligger betydligt mer än ett par km från Pejo. Och såå himla mycket lägre är det inte heller.Rätt svar! Kalle Luzern var mycket nära redan tidigare, då han "såg" Madonna di Campiglio på bakgrunden.
Det är 16 km med bil från Peio till Marilleva i utkanten av Madonnas liftsystem... där väl hela systemet ligger under typ 2500 m?Also Madonna ligger betydligt mer än ett par km från Pejo. Och såå himla mycket lägre är det inte heller.
Pejo avskrev jag för en timme sedan......![]()
Ja. Tror kanske du märkt att min bildbank börjar sina.Warth-Lech?