Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En av tre delar avklarade!Cliff Burton?
Ja, den har varit med och det är nog mindre än två månader sedan.Tror nästan jag haft med denna tidigare, men jag gillar temat med fossingar. Så var är jag?
Visa bilaga 26586
Ett effektivt sätt att locka ut PC ur sin slummer, vassego!Ja, den har varit med och det är nog mindre än två månader sedan.
Bilden är fortfarande från Neustift i Stubai.
Nej, men en gissning belönas med två ledtrådar:Weisshorn till vänster i bild??
Jag är inte riktigt med på din gissning, tycker du att det ser ut som min bild?
Stubaier Gletscher (som är ett skidområde) syns inte i bilden.Ja jag trodde jag hittat rätt, och då borde jag väl har skrivit typ Stubaier Gletscher. Men av ditt svar gissar jag att jag inte hittat rätt.
Tack, ok, uppfattade det iofs som att det räckte att namnge något som finns i bilden... Vilket jag uppenbarligen inte gjorde.Stubaier Gletscher (som är ett skidområde) syns inte i bilden.
Det finns ingen glaciär som heter så.
Men du är inte helt fel på det, kämpa på….![]()
Nej, @fredw är närmare.Hochjochhospiz?
Javisst!Är det Wilder Pfaff där? Osäker om Zuckerhütl syns, skulle ju vara lite högre. Och Übeltalferner?
Nä, det där är säkert din pelargonpyntade balkong i lifthuslägenheten som du just har införskaffat som sommarbostad.Var inte svinlätt den där.Den här känns lätt, men jag har ju tagit bilden förstås... Vilken lift väntade jag på i den här ombonade, och med blommor besmyckade, toppstationen?
Visa bilaga 26599
Bjuder på ledtråd direkt då: Den här stationen ligger tyvärr inte högt nog för att duga som sommarbostad med tanke på hur hett det blir numera.Nä, det där är säkert din pelargonpyntade balkong i lifthuslägenheten som du just har införskaffat som sommarbostad.![]()
Just! Luftseilbahn Weglosen - Seebli.Seebli?
(I Hoch-Ybrig)
Jag har nog bara 49 rätta svar tror jag….Skit också!! Jag har ju inga bilder redo. Fritt fram för vem som helst att lägga upp bild. Gärna någon som Inte har mer än typ 50 rätta svar i tråden. Men om inget nytt ligger uppe inom 30 min bjuds även resten in att lägga upp….
Yeah Right….!!!Jag har nog bara 49 rätta svar tror jag….![]()