PisteCarver
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
.... men vi är INTE i Zillertal.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tycker den ser mestadels vit ut?Bonusfråga:
Är den blå, röd eller svart?![]()
Med tanke på senaste ledtråden tar jag om denna då jag aldrig såg ngt svar på den....Hohes licht i Damuls?
Hur många namn på pister tror du jag kunde i Courchevel?Om Schweiz är nära så kanske nånstans kring Ischgl? Montafon?
Helt nollställd på liftnamn i de trakterna dock.
Du är på väg åt rätt håll!Aussergolmbahn i Golm?
Nej, den är ju inte brant.Kom nu inte och säg att det är Sonnenbahn i Gaschurn?
Nej.Garfrescha?
Hur nära kan man skjuta utan att träffa?schwarzköpflebahn
Japp!Nova bahn då?
Inte många, men det fins ju andra här som hängt mer i Frankrike :PHur många namn på pister tror du jag kunde i Courchevel?![]()
Jaa, ett fett berömt berg!Japp!
Kan vi få se något "fett" berömt berg nu?![]()
Snygg bild!Nja, nu blir det nåt lite annat. Eller ok då... Frågan rör förstås vad jag står på. Bonuspoäng för den som identifierar de gamla skidorna![]()
Tack! Jag har exakt samma motiv från en annan betydligt mindre topp ocksåSnygg bild!
Mer än så kan jag nog inte...tyvärr.
Nästan, 2012 faktisktBibby Pro 2013 tror jag. Fjället är svårare.
Instämmer, det här är ett "fett" riktigt berg!Nästan, 2012 faktisktOch som ledtråd kan jag säga att det är inte ett fjäll
Det är dock ett väldigt lättillgängligt berg...Instämmer, det här är ett "fett" riktigt berg!
Jag menade det i bakgrunden - det har du väl inte åkt ner för?Det är dock ett väldigt lättillgängligt berg...
Aha! Nej, inte vad jag vet iafJag menade det i bakgrunden - det har du väl inte åkt ner för?![]()
Inte Val Thorens. Och som sagt, det är toppen, inte skidorten, jag sökerKlurigt värre. Finns inget i bilden som direkt påminner mig om något...så svårt att veta var man skall börja.
Men nånstans måste man väl börja .... Val Thorens?
Nope! Inte lift ända upp. Lite får man allt jobba för förmånenVäldigt lättillgängligt.. kanske nåt med lift ända upp då? Verbier? Mont Fort?