dannedieharder
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tamokdalen?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu får du alltså he upp nån bild. Jag gissar Råtjuvare på förhand!Storlidalen??
Roksdalskammen är bilderna från. Nu när du säger det kanske det inte är Storlidalen nedanför där, utan det är runt hörnet. Vad dalgången i så fall skulle heta vetefan. Tycker @ByB3rg får den ändå.Vilket fjäll är bilderna tagit från? Jag har varit i Storlidalen och kände inte alls igen mig, såg varken hytter eller Ångardsvatnet
Vafan, kompispolitik det där ;pRoksdalskammen är bilderna från. Nu när du säger det kanske det inte är Storlidalen nedanför där, utan det är runt hörnet. Vad dalgången i så fall skulle heta vetefan. Tycker @ByB3rg får den ändå.
Den till höger eller den till vänster?Tittar man redigt noga så ser man 3 fina spår i rännan
Den stora i mitten som nästan kan klassas som bowlDen till höger eller den till vänster?![]()
Rätt nå jävulsktStortinden
Har en bild själv från samma vy som jag funderade på att lägga ut tidigareRätt nå jävulskt
Jävlar vad stressat. Hann ju knappt lägga ut...
Måst nästan te å vara Poc-farsa från Stockholm i en Q8
Haha åjaaaHar en bild själv från samma vy som jag funderade på att lägga ut tidigare![]()
Nej, och senast jag kollade var Lindvallen en skidort och inte en backe.Lindvallen