Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, max!Börjar redan tycka att det borde sänkas till 12h!![]()
..... och så hetsade ni mot mig när jag tog 20 min på mig.Ja, max!
Själv tycker jag 4 t är lagom. Åtminstone mellan 07.00-22.00....
Problemet är väl bara att det kommer ploppa upp typ 10 olika bilder 22:16
..... och så hetsade ni mot mig när jag tog 20 min på mig.![]()
Äh, va faan, den här tråden tappade ju helt fart!! Jag lägger helt fräckt upp en träningsbild så länge, så ni inte tappar stinget....Första bilden med tidsstämpel 22:16 gäller. Bilder före det är väl rimligen diskade.
Lite ogenomtänkt regel, borde vara något i stil med att den som la upp senast före får 5 minuter på sig och sedan den näst senaste får 5 min osv. eller att admin går in och styr upp. Å andra sidan varför krångla till det, första bilden gäller. Skidbilder finns det väl gott om.
Men Grand Casse är det!Nära men inte riktigt rätt....![]()
(Kl 22.15 slutar denna träningsomgång att gälla och ordinarie tävlingen återupptas!!)
Visa bilaga 6605
Jag trodde inte att det var viktigt, men för intresseklubben kan den här nörden berätta att han har 19 träff.I denna underliga paus undras det här från åskådarbänken vad ställningen är?
Det är väl ner mot Alagna typ?OK, vilken dal är jag på väg ner i ?Visa bilaga 6609
Snygg video! Måste testa det åket vid tillfälle. Tog med en snowboardåkare i Giraffen en gång, rekommenderas inte på vägen tillbaka!@Kalle_Luzern helt rätt Gafallen / Unteralp.
Varianten där man duckar repet från toppen av Gemstockbahn och sedan rakt ner i falllinjen via ett system av rännor till Gafallen, spåras ofta inte lika snabbt som Giraffen eftersom man måste staka hela vägen runt i Unteralp eller gå upp mot mot kammen till Hinter Gurschen / Hans im Glück, vilket iof blir en riktig fin combo.
Tippar jag också på....men hann inte med här...Schilthorn , Mürren ?
Jaha, skulle tagit en utan del av toppstationen i bild ändå då! Snabbt jobbat @AmirayaSchilthorn , Mürren ?