linkan_110
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
duved
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NäraSonfjället där borta, så Björnrike?
Yes, din tur!då är det Vemdalsskalet!
Nope!Bad Gastein
Fan! Man kan ju inte ha en local i tråden. Grattis! Jag trodde det skulle vara tillräckligt marigt när Aiguille du midi doldes i molnen. Jag tänkte dock att PisteCarver skulle ta det när han lyckats få in liftstolparna i sin satellitsökningChamonix, Planards?
Jag sitter och glor på de där kabinstöttorna varje morgon när jag käkar frukost, det hade väl varit själva fasen om jag inte känt igen demFan! Man kan ju inte ha en local i tråden. Grattis! Jag trodde det skulle vara tillräckligt marigt när Aiguille du midi doldes i molnen
Alltså, Pissaillas _är_ ju med i bilden, men jag menar den glaciären som min kompis sitter på. Varsågod för ledtråd.Du har väl inte skramlat fram Pisaillas igen?
Men vaaaaad heter glaciären?Då borde det väl vara Tignes då...
Ah, jag satt och klurade på det men har ingen höjdreferens riktigt från den änden av glaciären. Brukar oftast dra skiers right mot just Col Pers direkt...(Bergsryggen direkt efter förgrunden hade varit högre om det hade varit Pissaillas i riktning mot Col Pers.)
Grand MotteMen vaaaaad heter glaciären?
TackGrand Motte
Inga rätt än så länge. Jag slänger in hela videon i inlägget iställetHmmmm, jag tänker La Rosiere/La Thuile då jag har för mig att man måste ta liften upp på berget för att komma till helin, då heliskiing är förbjudet i Frankrike. Typ.
Kanske är utdaterad info iofs...