AlexanderKrapf
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Ajdå trodde jag var smart men det var den andra rekommenderade videonVal thorens
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ajdå trodde jag var smart men det var den andra rekommenderade videonVal thorens
NixValtournechne?
NopeAlpe d'Huez
Rätt! Vi landar uppe vid Solaise-liften. Den långa släpliften som syns tidigt är jag ganska säker på är "Signal"Val D’Isère
Tycker jag ser en damm i fjärran på slutet...
Rätt! Vi landar uppe vid Solaise-liften. Den långa släpliften som syns tidigt är jag ganska säker på är "Signal"
Antar att det är den här dammen som du tog det på? Brant som fasen är det där ovanför iaf...Visa bilaga 6648
Japp! Tänkte bara passa på att fylla tråden med skidbilder i väntan på att du kommer med en ny och tänkte att en närbild på dammen i fråga alltid kunde underhålla någonSåg dammen här, utöver din ledtråd:
Visa bilaga 6650
Det gäller säkerligen fortfarande. Det är ju därför den här frågan är lite glömsk. Vi flög från en helikopterplats uppe i systemet i Bonneval och landade vid Solaise-liften i Val d'Isere. På så sätt fick vi nöjet att åka ospårat hela vägen från toppen i Valdi ner till Bonneval. Eftersom det dessutom är naturreservat där emellan måste de flyga jäkligt högt mellan anläggningarnaHmmmm, jag tänker La Rosiere/La Thuile då jag har för mig att man måste ta liften upp på berget för att komma till helin, då heliskiing är förbjudet i Frankrike. Typ.
Kanske är utdaterad info iofs...
Och det lär finnas en by med kyrktorn och allt dränkt i dammen?Japp! Tänkte bara passa på att fylla tråden med skidbilder i väntan på att du kommer med en ny och tänkte att en närbild på dammen i fråga alltid kunde underhålla någon![]()
Å fan! Det var mer än jag har hört.Och det lär finnas en by med kyrktorn och allt dränkt i dammen?
Å fan! Det var mer än jag har hört.
Ramundberget? (Bruksvallarna)
Helt rätt. Bilden är från fäbodarna i Fryksås precis i närheten, strax före jul 2020. Nästa bild hade inkluderat Siljan... Anna, din tur!jag slår till med orsa grönklitt
Sant! Men det fanns gott om snö att åka ner påLågt bort från snön?
Nä inte riktigt.. men du är i rätt del av härjedalen!Du är i Ramundberget och spanar in Helags. Skars till vänster.
Gissa på! Storpotaten har inte rättVarför är jag alltid för sent när jag känner igen en bild direkt... skärpning till mig
Eller tror mig känner igen det. Ser dock mycket ut som det Storpotaten skriver...
Nope!Dp står du på toppen Funäsberget, längst norrut liksom.
Exakt vart i Tänndalen?Häpp. Då är du i Tänndalen?
HamraExakt vart i Tänndalen?![]()
Jajamen! Din tur!Alternativ toppen svnasjökläppen