F
fati
Guest
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
.
Senast redigerad av en moderator:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tjeckien listade jag snabbt ut när det inte var i Harz.Jajämen. Med avståndet var det nog inte så svårt...
Fel land.Cime de caron?
Kan trösta dig med att det är inte mycket jag känner till i Norden.För en som lämnat Norden en (1) gång för åkning är denna lek näst intill omöjlig. Men jag är sjukt imponerad över era kunskaper och minne.
Då blev det Zurs istället.Ny bild upplagd.
Du är alldeles för duktig för att få fler ledtrådar.Det där hornet i bakgrunden känner jag igen, vad sägs om Lech?
Nej....Va, ska man behöva läsa frågan också....![]()
Trittkopf gissar vi på då.
Tänkte på det, men hade för mig att man inte såg dalen från Hexenboden. Stå du på Rufikopf och fuskar med zoom och grejjer?Nej....
Kolla riktning på Zürs dalen och jämför mot pistkartan.
Rüfikopf kabinbanetopp är rätt svar!Tänkte på det, men hade för mig att man inte såg dalen från Hexenboden. Stå du på Rufikopf och fuskar med zoom och grejjer?
Man känner sig ganska "lättad" och "avslappnad" nu när man har haft Covid, men det är verkligen ingen erfarenhet jag kan rekommendera att gå igenom.Dock glad att jag inte fick Covid19 i kabinen upp till Rufikopf förra året, höll andan nästan hela vägen, och detta var dagen innan St Anton stängde för säsongen och hela landet 3 dgara senare....
NixCresta Arp