STORPOTATEN
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Naj.Les Contamines?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Naj.Les Contamines?
Tack, fin bild.Nu fick du fett...![]()
Inte Puy nej.Hm, blev bara förvirrad eftersom jag tänkte skriva Puy st Vincent igen...
Fortfarande Frankrike som gäller.
No no... men snart cigarr.
Meribel?
Nej, men det kan ju tänkas att Val T tillhör en av jättarna...Val Thorens, men det är ju ingen dvärg direkt?
Eller det ingår ju i jättekonceptet 3 vallee så Pralognan istället...Les Menuires då?
Inte ens Val Thorens liftar verkar finnas med på Google Maps...Ok, nu börjar jag förstå....sitter de flesta och kollar Google maps eller? Noterade precis att liftarna för denna dvärg inte är utmärkta där. Gå över till kartfunktionen på Bergfex istället, den är fakkin fantastic!
Wohoo... There can only be one - Pralognan La Vanoise är det!Eller det ingår ju i jättekonceptet 3 vallee så Pralognan istället...
Som Göteborgare, så kan jag bara applådera digWohoo... There can only be one - Pralognan La Vanoise är det!
För att förklara min dåliga gåta;
Tre dalarna ligger i väster. I norr ligger La Plagne (flackt), och i öster ligger Valdi där Jean-Claude Killy är uppväxt. Tre jättar som omringar en dvärg.![]()
Det var nog fan den mest utdragna hittills. Gått igenom ungefär alla franska skidorter tror jagWohoo... There can only be one - Pralognan La Vanoise är det!
För att förklara min dåliga gåta;
Tre dalarna ligger i väster. I norr ligger La Plagne (flackt), och i öster ligger Valdi där Jean-Claude Killy är uppväxt. Tre jättar som omringar en dvärg.![]()
Ah, fastnade på Barre de Ecrins en stund. Bild kommer strax, var bara tvungen att lägga tillbaka dottern i sängenKuriosa, den höga toppen bakom den snygga pelaren är Grand Casse, från ett helt annat håll än man normalt ser den.
Ja, du känner väl till nu från vilket annat håll jag alltid plockar den....Kuriosa, den höga toppen bakom den snygga pelaren är Grand Casse, från ett helt annat håll än man normalt ser den.
Det är snö, sexiga berg och inte en lift så långt ögat kan nå. Säkerligen Norge, och då är det godnattmössa för mig.Snodde en bild från frun. Vad heter åket rakt fram?
Visa bilaga 6769
Naekittelfjäll /Marsfjällen