Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Där hade vi det ja! Refugen är Refuge de Conscrits, och man går upp från Les Contamines.Dome du miage
Ser fantastiskt ut. Hur säkrar man sig där på kammen? Bara genom rep till klätterkompisarna?Där hade vi det ja! Refugen är Refuge de Conscrits, och man går upp från Les Contamines.
Detta var min första riktiga alpina tur, och vi vände mitt på kammen då en i gruppen inte ville mer. Superfin tur som verkligen rekommenderas, och även den allra finaste refugen i området.
Det stämmer. Det ska mycket till för att något ska hända, men faller någon får den bakom hoppa åt andra hållet. Är det extremt hårt och smalt kan man sätta någon isskruv, men det är inte särskilt vanligt på en såhär ren och slät kam.Ser fantastiskt ut. Hur säkrar man sig där på kammen? Bara genom rep till klätterkompisarna?
Tog du den där passerelle? lite gungigt väl?Där hade vi det ja! Refugen är Refuge de Conscrits, och man går upp från Les Contamines.
Detta var min första riktiga alpina tur, och vi vände mitt på kammen då en i gruppen inte ville mer. Superfin tur som verkligen rekommenderas, och även den allra finaste refugen i området.
Den där bron ja, klart läskigaste på hela turen.Tog du den där passerelle? lite gungigt väl?
Stämmer! riksgränsen.Gränsen med utsikt över Vassi?
Det var ju ingen konst, jag hoppades att du skulle ha loggat utJag tänkte att jag inte skulle svara för jag har knappt bilder och borde verkligen göra annat, men måste gissa. Hunddalen?
Då chansar jag på extrapoängen med StorsteinsfjelletDet var ju ingen konst, jag hoppades att du skulle ha loggat ut
Har du ont om bilder kan jag skicka upp en ny, alternativt kan ju personen som tar bonuspoängen få äran! Eller så får du in och gräva i arkiven helt enkelt![]()