antongunneberg
Medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Slänger in wilder freiger också
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Öööh, jag har väl aldrig påstått att jag åkt på den här glaciären, bara fotat den.Falginferner eller Milanzer Ferner. Nu måste jag fråga: bär du verkligen dina pistecarvers med för dessa glaciärskidturer?
Rotmoosjoch är toppen på glaciären Rotmoosferner, så det får vi ge rätt för.Om de ikke har kommet rätt svar kommer ett förslag till Rotmoosjoch
Söder om Sveg var det...Ledtråd 1: Söder om Sveg
Mt Matterblanc ligger också söder som Sveg!Söder om Sveg var det...
Jag gissar på Mount Sidley, Antarktis!![]()
Liksom pulkabacken i Kroksbäck. Det ska förresten dumpa där ikväll! Brukar stå och titta där på barnen som har kul i snöleran (tills deras föräldrar börjar titta konstigt på mig).Mt Matterblanc ligger också söder som Sveg!
Storronden hade ju jag som bildgåta för ett par dagar sedan, tror du att han är så "listig" så att han tar med den igen?Rondane ligger väl söder om Sveg? Kan det vara Rondslottet?
Hm. Nja, Rondslottet är det nog inte - men drar till med Storronden!
Det kan ju inte fan hålla reda på alla dumheter som du lägger upp i tråden.Storronden hade ju jag som bildgåta för ett par dagar sedan, tror du att han är så "listig" så att han tar med den igen?![]()