PisteCarver
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
En MYCKET användbar ledtråd finns nu inlagd.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Weisskugel är med sina 3739 meter Österrikes tredje högsta berg, och har eftersom det gränsar mot Italien också ett italienskt namn - Palla Bianca.Kan det vara Weißkugel?
Jag garanterar - det är Weisskugel sedd från nordost.Tycker inte jag känner igen den. Har ju skidat den två gånger. Rart men okej.
Jeg betvivlar dig ikke. Jag är mer sint för de jag ikke känner igen berg jag varit på....Jag garanterar - det är Weisskugel sedd från nordost.
Till höger i bilden har du Hochvernagtspitze.
mörvikshummeln
Ung man? Jag har blivit 38 år ..... Men takkLördag kvällen och en ung man. Vi skall vänta på tills måndag tror jag.
Löbergsdalstinden är rätt svar. Såg du det via Instagram att det var Hinnøya och sedan gissa bara? Jaja din turLöbergsdalstinden
Är det rätt stavat? hittar inte detta berg när man googlar.....Löbergsdalstinden är rätt svar. Såg du det via Instagram att det var Hinnøya och sedan gissa bara? Jaja din tur
Instagram och kartspanande var väl metoden. Och lite tur.Löbergsdalstinden är rätt svar. Såg du det via Instagram att det var Hinnøya och sedan gissa bara? Jaja din tur