STORPOTATEN
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Det är helrätt när det dumpar har jag hört. Men här är det inte så rätt tyvärr..Campo Imperatore
edit: klickpanik... servern nere?!?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är helrätt när det dumpar har jag hört. Men här är det inte så rätt tyvärr..Campo Imperatore
edit: klickpanik... servern nere?!?
Det är helrätt när det dumpar har jag hört. Men här är det inte så rätt tyvärr..
Damn, Schnyyggt - hittade du den lånade bilden eller?Grosseck/Speiereck – Mauterndorf/St. Michael
Jag väljer att inte svara på frågan...
Fuskare!Jag väljer att inte svara på frågan...
Ser mysigt ut.
Edit: Sehr müüüsig ut!
Filürerna är korrekt namngivna och kommer att rapporteras till lämpliga instanser för omhändertagande och fostrande åtgärder. Din insats har noterats!Åre, utifrån sjön där nere...
Filürerna:
Storpotaten
Hawk100
Wertigo
Ivo
Ja där satt den. Isaberg/Hestra för ca 10 dagar sedan, och alla filüürerna korrekt, med marginal för mindre stavfel.Man vill ju vara med i leken, så jag gissar på;
1: Isaberg
2: Vertigo, Hawk100, Ivo del Brallo och undertecknad.
3: The usual suspect är @PisteCarver
4: Ok, uppfattat.
åh, faan: Smålands Åre (inte undra på att jag tyckte det såg för flackt ut på andra sidan sjön)Ja där satt den. Isaberg/Hestra för ca 10 dagar sedan, och alla filüürerna korrekt, med marginal för mindre stavfel.
Vad gäller Keyser Söze så tror jag det är bäst vi lämnar den frågan, kanske inte alla har sett filmen ännu (gör det då).
Tillbaka till Storpotaten (om han inte blivit uppsamlad ännu!)
Oj, hur hamnade jag i det fina sällskapet?Ja där satt den. Isaberg/Hestra för ca 10 dagar sedan, och alla filüürerna korrekt, med marginal för mindre stavfel.
Vad gäller Keyser Söze så tror jag det är bäst vi lämnar den frågan, kanske inte alla har sett filmen ännu (gör det då).
Tillbaka till Storpotaten (om han inte blivit uppsamlad ännu!)
Aldrig skidat på den sidan pölen så nej. Vi är i de gamla hederliga alperna.Banff? "Here's Johnny?"
Inte Serre.
Har suttit upptagen i möten.Hilfe!
Matrei?
Ok ok, jag hör vad ni säger, och ja den är klurig, men det är ju bara för att du tar allt som har tillstymmelse till minsta lilla ledtråd.. Det kan vara allt från en speciell sorts näbbmus vid vägkanten till en överstruken skylt vid vägkanten som det står Les Glieres på..Har suttit upptagen i möten.
Nej, det är föralper - Matrei är högre.
För mycket att gissa på och för lite kännetecken att gå på (om man inte råkar ha varit där och sett just det "lilla berget" på bilden förstås)
Med tanke på den franska "byhålan" Glieres/Bramans igår kväll så tror jag att @STORPOTATEN nu har börjat gräva djupt i de egna arkiven.
(eller så vill han bara göra det svårare för oss, han verkar ha besökt de flesta hörnen av Alperna - undrar hur många semesterveckor per år som han har?)
Kan vara alltifrån Bayern/Österrike gränsen till franska föralper.
För mycket att "scanna av".![]()
Touché!Ok ok, jag hör vad ni säger, och ja den är klurig, men det är ju bara för att du tar allt som har tillstymmelse till minsta lilla ledtråd..
"Post-Alperna"?1: Det är återigen söder om "Mail alpine ridge".
Svaret på det är enkelt - alltid för få.(eller så vill han bara göra det svårare för oss, han verkar ha besökt de flesta hörnen av Alperna - undrar hur många semesterveckor per år som han har?)
Nej, men nu börjar det ta sig.
Kallare.St Jakob?
Jaha, du ser ju. Så fort man piper fram en ledtråd så smäller det.Inte för att jag har identifierat något men det liknar lite terrängen i Nassfeld/Hermagor.
Imponerad av hur många alporter som du har besökt!Jaha, du ser ju. Så fort man piper fram en ledtråd så smäller det.
Nassfeld är det på bilderna. Väldigt trevlig och lekfull terräng vill jag påstå. Verkade vara bra fart på afterskin också, men den hoppade vi tyvärr över.
@PisteCarver - you're up!
Är det du och @Hawk100 ?Jaha, du ser ju. Så fort man piper fram en ledtråd så smäller det.
Nassfeld är det på bilderna. Väldigt trevlig och lekfull terräng vill jag påstå. Verkade vara bra fart på afterskin också, men den hoppade vi tyvärr över.
@PisteCarver - you're up!
För hugade utanför-pisten-åkare visar denna lilla film upp några trevliga sidor från just Nassfeld (och Tarvisio).
Jaaaa, stora berg!!PS. Ingen som har bergsvandrat i Himalaya?
Hade ju varit mega-häftigt att få se bilder därifrån!
Vi har faktiskt redan haft planetens högsta berg dal till topp i den här tråden - Denali!Jaaaa, stora berg!!![]()