larchii
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
testar med Dronningens Krona( igen)
Bra gissning men inte helt rätt. Men från denna topp ser man dock Dronningkrona.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
testar med Dronningens Krona( igen)
Trollstolen och Blåstolen?
Kongekrona?Lite längre ifrån nu, Dronningkrona är mycket närmare.
det kan inte vara i Innerdalen då bilvägen bara går upp till 260möh..Kongekrona?
Så mycket koll har jag inte, framför allt inte från lunchstället i Malung.det kan inte vara i Innerdalen då bilvägen bara går upp till 260möh..
om du hade kört lika långt rakt västerut från Funäs så hade du varit i det här fantastiska området just nuSå mycket koll har jag inte, framför allt inte från lunchstället i Malung.
Bara chansade, ska köra vidare nu, hade jag vunnit hade du fått bildgåtan.![]()
Skrommelnebba?
Storgladnebba, med Ryssdalnebba bakom?
Storgladnebba
fö. Har jag bajsat på Ryssdalsnebbas topp![]()
Tror nog jag också har det.Storgladnebba
fö. Har jag bajsat på Ryssdalsnebbas topp![]()
Trodde i min enfald att jag var ensam om att ha bajsat på RyssdalsnebbaTror nog jag också har det.
På bajset?Trodde i min enfald att jag var ensam om att ha bajsat på Ryssdalsnebba(men det är nästan 30 år sedan så det är väl preskriberat).
bild kommer om en stund
Det är en mycket kvalificerad gissningHar ju noll koll så vild gissning igen: Skutan, och Hottögsfjället?
Din förra gissning var närmareBehöver några jämtlänningar.Lill-Anjeskutan från Sundsvalen?
Nej, det är mycket större avstånd till det välkända fjället i bakgrunden (mer än 5 mil)Lillvalen, Hållfjället
Nä, läs tråden; jag är inte i (mina favvofjäll) SkäckerStorsnasen från anjeskutan?
Nu är du på rätt spår!Sonfjället från Särvfjället?
Nu är du ruskigt nära. Men Storfjället gör man inga toppturer på (och ger inga +500fhm)Storfjället då (Oviksfjällen)?