RandoScando
Turtok
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Skäckerfjällen?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja vi ær i Skäckerfjällen naturreservat dær @Skantz håller rekordet att bestiga områdets 16 toppar på 23.13. På norska sidan fortsætter fjællen men då heter det Blåfjella-Skjækerfjella nasjonalpark.Skäckerfjällen?
Norr om Sveg?Jag kan kasta upp något som du kommer klara dirr då
Vassi är såklart rätt. Bilden tagen från typ väst-sydväst, från ett fjäll som heter Dáskoriehppi.Nej, men Vassi. Bilden tagen från Láirečorru?
Stämmer bra!Piggtinden?
Vad hände med Vattendroppen medan vi vände ryggen till?Nej, men Vassi. Bilden tagen från Láirečorru?
R.I.P Vattendroppe. Länge leve RandoScando!Vad hände med Vattendroppen medan vi vände ryggen till?![]()
Denna screenshot förlägger det historiska ögonblicket till efter kl 14:10:
Visa bilaga 9629
Det var jag inte riktigt beredd på. Så ursäkta att ni fick vänta.Stämmer bra!
Röde orm är rätt! Över till dig @IvoRöde orm?
Självklart! Det var ju en lätt fråga för alla som hängt med i turerna härKan det vara Ellas fall? Borde isånnafall vara @STORPOTATEN som syns i bild?
Den var ju för lätt för dig (eftersom du varit där!). Men visst är det alpernas saltaste åk, Maranelli couloairen som syns i bild?Macugnaga!
Jag och @JoarP är i kittel nästa vecka, bara att höra av dig om du vill ha sällskap nån dagDet var som tusan. Aldrig varit i Kittel men ska försöka åka dit nästa vecka! (Någon som vill hänga med och tura?).
Men nu är vi väl mätta på svenska bilder? Var har jag tagit denna bild?
Det blir kanon!Jag och @JoarP är i kittel nästa vecka, bara att höra av dig om du vill ha sällskap nån dag![]()
Jaa, Marinelli känner man ju igen även om man blundar.Den var ju för lätt för dig (eftersom du varit där!). Men visst är det alpernas saltaste åk, Maranelli couloairen som syns i bild?
Naj.Bergschrund?