FilipNorin
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Snobben?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, pisten börjar lite högre upp än där bilden är tagen, fallhöjden är 440m.Sadelsvängen?
En favoritpist men inte denSnobben?
Ja, störtloppet är rätt, Snobben strax till höger, Sonfjället kan man ana borta i molnen.Nej störtloppet är det ju
Le tour är det, din tur @Kalle_Luzern!Le Tour?
Nej, den här är bra mycket mindre...Aletch?
Nej. Ny ledtråd då, borde göra det lätt.Jungfrau?
Då gick det plötsligt snabbt. Silvretta stämmer, efter Silvrettahorn som ligger bredvid. Silvretta-alperna sträcker sig över delar av Graubünden, Vorarlberg och Tyrol. Skidområdet Silvretta Montafon ligger på andra sidan gränsen i Österrike.Silvrettagletscher
Strax så@Ivo kanske är ute på tur idag.
Vi kan väl ge honom lite tid till?
Vackert-väder-fjällbild skulle det vara!Kör en bild i realtid. (Kanske för lätt..)
Vad heter berget. Specifikt namn!
Önskar åxå att det var fint väderVackert-väder-fjällbild skulle det vara!
Storfjället?
Kanske är som en bild på Laub för mig för locals, men de är väl också ute i haglet då...Önskar åxå att det var fint väder. Typiskt aprilväder: hagel, snöstorm och rätt som det är skiner solen.
Men vad är Storfjället?
Det här är ju en superlätt bild. Ska väl inte behövas fler ledtrådar än de som syns i bilden?
Visst är det tyskuvudet vid Tegefjäll.Tyskhuvudet?
Yes jag är på plats i Kittel, Kaiserwetter just nuVisst är det tyskuvudet vid Tegefjäll.
(Jag har hängt i rödkullens barnbackar idag så det var inte så mycke att Välja på).
Över till @FilipNorin (PS har du packat till Kittelfjäll än![]()
NejGrönfjället?
Nej men närmare än grönfjälletStor Anahögen?