Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
nix.Tottvägen?
Är du medskyldig till det där eländet!?WTF??
jag har sommarjobbat med att måla om de där grisrosa husen (Belwobyn). men jag trodde mig se att räcket vara falurött (därav gissningen på Fjällbyn). när jag tittar efter nu så ser jag att det är min gamla strykning av grisrosa som sitter kvar
Helt rätt att det är Vail och bilden är mkt riktigt tagen på väg ner i Back Bowls. Dock är området vi ser på motsatta sidan en del av Vails skidområde (och den senast öppnade). @dannedieharder du hade ju rätt på det mesta så du kan lägga upp nästa bild men är det möjligen någon som tar vad området längst bort i bild heter?Ser ut att kunna vara Vail backbowls du är i så då blir det väl Beaver Creek i bakgrunden
Då borde det väl vara Battle Mountain, fanns inte när jag var där -97 (eller ja berget fanns väl iof.)Helt rätt att det är Vail och bilden är mkt riktigt tagen på väg ner i Back Bowls. Dock är området vi ser på motsatta sidan en del av Vails skidområde (och den senast öppnade). @dannedieharder du hade ju rätt på det mesta så du kan lägga upp nästa bild men är det möjligen någon som tar vad området längst bort i bild heter?![]()
Området heter Blue Sky Basin, osäker på när det öppnade men 2014 var det igång.Då borde det väl vara Battle Mountain, fanns inte när jag var där -97 (eller ja berget fanns väl iof.)
Bodde på hotellet intill bron i februari förra året....!!!jajamen!! och jag som trodde det skulle behövas flera ledtrådar...
hur kunde du få fram det så snabbt?
Så du menar att du försummar Freeride tråden för att jobba istället?? Du hade ju tagit den snabbare än @fredwBodde på hotellet intill bron i februari förra året....!!!
Visa bilaga 10148
Vore kul att komma till Skottland, inte varit där än... Oban levererar ju goda droppar.Visst är det McGaig's Tower, Oban. @Kalle_Luzern tar ännu en gåta.
Stannade till i Oban på en rundresa i Skottland häromåret. Fantastiskt mysigt ställe. Bra mat och självklart dricka![]()
Hoppas du inte betalade jättemycket, ser litet kallt och dragigt ut...Bodde på hotellet intill bron i februari förra året....!!!
Men frukosten var i alla fall bra!!!
Nej, inte i Centralschweiz.Glarner Alpen?
Skottland måste besökas igen, har inte varit där sedan 80-talet. Är det förresten någon som åkt skidor i Skottland?Visst är det McGaig's Tower, Oban. @Kalle_Luzern tar ännu en gåta.
Stannade till i Oban på en rundresa i Skottland häromåret. Fantastiskt mysigt ställe. Bra mat och självklart dricka![]()
Ja, precis Gastlosen är det jag söker! Bildar gräns mellan Bern och Fribourg söder om Jaunpass. Bilden tagen en bit norr om Jaun på en vandring till Schwarzsee.Gastlosen?