Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Korrekt. Sigriswil ligger ovanför Thunersee på norra sidan, ungefär mitt emellan Thun och Interlaken.Hängebrücke Sigriswill?
Korrekt! Det är kanupark Markkleeberg mycket nära Leipzig. En fin stad att övernatta, då man kör hem (till Travemünde färjan) från Alperna. I Leipzig, Parkhotel Diana! För frukost får man Hackepeter (tartar beef malet kött) och sekt, så mycket man vill ha! Om man får hackepeter och sekt för frukost, dagen har redan varit en jätte fin dag! (men, vem som kör bilen till Travemünde?)Cainsdorf?
Kanupark Markkleeberg för att vara exakt.
Cainsdorf hade ju varit ännu roligare, läste att DDR byggde en kopia på Olympiastadion i Augsburg (OS i München) för att optimera träningen!Korrekt! Det är kanupark Markkleeberg mycket nära Leipzig. En fin stad att övernatta, då man kör hem (till Travemünde färjan) från Alperna. I Leipzig, Parkhotel Diana! För frukost får man Hackepeter (tartar beef malet kött) och sekt, så mycket man vill ha! Om man för hackepeter och sekt för frukost, dagen har redan varit en jätte fin dag! (men, vem som kör bilen till Travemünde?)
Rätt skidområde, fel station.Engelberg, Stand?
Helt rätt. Första bilden med blick bort mot Sülz och Trübseehopper i förgrunden, klippte bort nya gondolliften till vänster. Andra bilden från annandag pingst i år, tagen mot Graustock och man ser Jochpassliften.Trübsee då
Det måste ju vara rätt @KaitsuH , för alla här hade ju varit på Lappkastet-bar i Hemavan och då måste ju många här åkt skidor därHemavan?
Korrekt butiken ær i Beijing i Silk Road market. En upplevelse att besøka men ingen plats som har saker med vare sig kvalite eller bra priser. Du bør vara en god prutare før att inte bli helt lurad før att handla dær.Aha, visst en i Peking/Beijing också
Ja, München! Om man t.ex. har hyrt en bil, man måste bära väskor genom det där torget. Din tur @dannedieharderMünchen's flygplats
Visst är det Skuleberget men vad är det som är speciellt med just den plats jag står vid?Det är Höga kusten, Skuleberget. Jag har druckit Höga kusten, det är bra öl! I Skuleberget var tidigare kanske en stollift?
Där lärde man sig något nytt igen.Japp, Världens högsta kustlinje, 286 möh är svaret jag sökte. Hade jag stått på samma plats för ca 10 000 år sedan hade jag varit blöt om fötterna och antagligen varit helt omedveten om vilket stup som befann sig framför mig.
Varsågod @Kalle_Luzern