Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jepp! Bilden tagen från Madesimo igår. Åter till @Kalle_LuzernSplügenpass?
Jaså ni håller sån kollChansade baserat på att vi vet var du brukar hålla till.Splügen är på listan men inte blivit av, se till sommaren kanske!
SP och PC har noggrant förda listor med alla berg, inklusive höjd, som varit med på bild, vem som laddade upp när, och varifrån bilden är tagen.Jaså ni håller sån kollJag borde bredda min repertoar
Och ja, Passo du Spluga (som vi säger på "min" sida) är bäst på sommaren eftersom de inte plogar det passet på vintern.
Haha, vafan jag trodde det var du!?SP och PC har noggrant förda listor med alla berg, inklusive höjd, som varit med på bild, vem som laddade upp när, och varifrån bilden är tagen.![]()
Du är ovanför Kandersteg.Chansade baserat på att vi vet var du brukar hålla till.Splügen är på listan men inte blivit av, se till sommaren kanske!
Ovanför vilken by var jag här?
Visa bilaga 14976
Du är ovanför Kandersteg.
Nej, på väg till sjön på andra sidan, Oeschinensee. Vandring över Gemmipass står också på listan...Visa bilaga 14983
Påväg hit kanske? (Damn denhär borde jag tatt)
Jeklar lade bild på fel sjö trodde det var oeschinenseeNej, på väg till sjön på andra sidan, Oeschinensee. Vandring över Gemmipass står också på listan...
Stämmer ju bra det! Men till vänster fanns inga andra berg....Jag tycker att vi slår till på Medelzkopf 2761 m.
Men du kunde ju ha riktat kameran lite åt vänster, så hade du fått med mycket högre berg.![]()
Ok, du får väl spara dem till senare bildgåtor. Maffiga berg finns det där.Stämmer ju bra det! Men till vänster fanns inga andra berg....![]()
Då måste jag ju börja träna på löpbandet på gymmet också....Naturlig utgångspunkt för en mängd turer - nu när du skall börja med sådant @PisteCarver !![]()
Kommer snart!Tills vidare får du dock nöja dig med att lägga upp en bild!
Ja, tänk vad lite sol och fin snö kan göraskidsystemet - Weissee. Litet, men med potential vid rätt förhållanden.
Eller april....Olperer, 3476 m, och var det juni eller juli? Blir osäker.
Då säger jag juni!!Juli då
Juli är rätt svar!Juli då
Det var nära, bilden är tagen den 3 juli.Då säger jag juni!!![]()
Ja mer sol och mer snö än när vi var där. Kan dessutom ge mig fan på att ölen var kallare och schnitzeln större vid det där tillfället !
Nära, men inte rätt station.Allmend?
Precis. Mitt emot stationen finns en kulle som ger bra sikt mot Hundschof, Minschkamte, Canadian corner och Kernen-S i Lauberhornrennen. Prognosen ser bra ut, hoppas de kan köra SG och de två DH som är planerade.Wengernalp.
Ja, det är Lienz. By heter Amlach, kan varmt rekommendera Amlacher Hof för övernatning. Vi var där för EM i freestyle kajak i Drau älven. Övre delarna av Drau bjuder fint flugfiske också. Du @STORPOTATEN fick nattskiftet!Hmmmm....Alpe Adria. Kaxiga berg och tyska. Är det omkring Lienzer dolomiten?
Edit: Aha, tå skidområden, Lienz gissar vi på dådå....
Ja, det är Lienz. Byn heter Amlach, kan varmt rekommendera Amlacher Hof för övernatning. Vi var där för EM i freestyle kajak i Drau älven. Övre delarna av Drau bjuder fint flugfiske också. Du @STORPOTATEN fick nattskiftet!