Kalle_Luzern
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Nu börjar det brännas.Lucerne sjö trakten![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu börjar det brännas.Lucerne sjö trakten![]()
Nej, närmare sjön!Engelberg
Nu har du legat i bra med gissningar. Pilatus som syns på andra bilden, så ger rätt för det!Pilatus
rätt spår.....ramundskalet? eller vembjörnsdalen? gulliga pistmaskiner.
Korrekt, där ligger den trevliga skidorten Scuol, som har sitt skidområde på solsidan.Lite väl dött här... Scoul?
Får åka förbi någon gång, men blir nog på sommaren...Korrekt, där ligger den trevliga skidorten Scuol, som har sitt skidområde på solsidan.
En by med mycket vackra klassiska Engadiner stenhus.
Din tur @Kalle_Luzern !
Nej, den här liftstationen ligger inte vid Grindelwald.Grindelwald
Det är i skidområdet Melchsee-Frutt, men det är inte liftstationen Melchsee-Frutt.Melchsee-Frutt ?
Skulle inte förvåna mig om han smitit iväg till bergen söderöver....typ Disentis, om han hakat på gubbarna från norr. Han har en förkärlek för att inte berätta ibland, utan smiter iväg och släpper brasklappen lite senare.Kom igen nu @Hawk100 !![]()
Hoppas för hans skull att han åkt till bergen!Skulle inte förvåna mig om han smitit iväg till bergen söderöver....typ Disentis, om han hakat på gubbarna från norr. Han har en förkärlek för att inte berätta ibland, utan smiter iväg och släpper brasklappen lite senare.
Eller så sitter han bara i möten....
Fantastiskt vad en del anstränger sig bara för att fixa nya bilder till den här tråden!Skulle inte förvåna mig om han smitit iväg till bergen söderöver....typ Disentis, om han hakat på gubbarna från norr. Han har en förkärlek för att inte berätta ibland, utan smiter iväg och släpper brasklappen lite senare.
Eller så sitter han bara i möten....
Dåligt med snö i Disentis!Sorry, har jobbat lite för mycket och slarvat med det som är viktigt på riktigt, dvs Freeride!!!
Jag tar en färsk bild från 07.00 i morse då jag var ensam på toppen av denna ”skidanläggning”!
Visa bilaga 16346
Men vilket namn har pisten på bilden, som ser ut att lämpa sig bättre för en MTB än de QST92 jag hade under pjäxorna…..??
Ja, i alla fall i det ”Disentis” där jag tydligen var i morse….Dåligt med snö i Disentis!![]()
Nej, pisten på bilden heter inte Hammarbybacken!hammarbybacken
Helt rätt @Kalle_LuzernHemsedal, logiskt nog?
Otroligt att de får ihop en bana med den ringa fallhöjden...Helt rätt @Kalle_Luzern
Det var betydligt mer snö i Sälen, Trysil och Vemdalen. I Åre var det t.o.m. en rejäl puckelpist med hopp och allt. Europacupen körs i Hammarbybacken i helgen och man hoppas att OS-mästaren ska hinna hem för att vara med! Rätt coolt!!