Kalle_Luzern
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Orten är snarare en stad än en by. I vintersportsammanhang kanske mest känt för en årligt återkommande tävling som organiseras ihop med tre andra orter.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte Tyskland heller, men närmast hittills!Garmich
Rätt land äntligenKitzbuhel
Nu bränns det rejält...Chamonix
Jajjamen! Vurpan ledde inte till något allvarligare än lite snö innanför jackan.Är det på Grands Montet?
Topp! Jag lämnar över bollen till @MrHotDog eftersom han ledde oss på rätt spår och jag har dåligt med nya bilder för tillfället (hoppas råda bot på det kommande dagarna).Jajjamen! Vurpan ledde inte till något allvarligare än lite snö innanför jackan.
Din tur nu!
NixSölden?
Kunde varit men inte rätt.78, då åkte väl alla till Saalbach, ser ju ut som lite småfjäll
St Moritz visste jag nog inte vad det var när jag var 13 år.Med samma motivering som debbo drar jag till med st moritz
Absolut helt rätt, min första alpresa. 13 år fyra grabbar ensamma med buss till Österrike... Allt är preskriberat hoppas jag.Zell am See var väl också hett då?
Absolut helt rätt, min första alpresa. 13 år fyra grabbar ensamma med buss till Österrike... Allt är preskriberat hoppas jag.![]()
![]()
Å fan, tyckte bergen låg för nära, med tanke på sjön, samt för branta, några minnen vart i systemet? Kaprun kanske![]()